Kim Kolwiek

Kim Kolwiek – kolejna amerykańska kreskówka z gatunku mózg piorących. Emitowana na Disney Channel w przerwie między „musicalami”.

[edytuj] Fabuła

Serial opowiada o grupce agentów z blokowisk. Są oni pazerni i chytrzy w działaniu, co nie jest dobrym przykładem dla polskiej dziatwy. Cała fabuła tego niby dzieła jest alegorią działania służb specjalnych w PRL.

[edytuj] Bohaterowie

Czyli gówniarze, którzy zamiast się uczyć, walczą z siłami zła („Solidarnością”).

  • Kim Kolwiek – najważniejszy tajny agent służb. Prawdopodobnie jest homoseksualistką i dziwką. Posiada czubate piersi, którymi szyje swetry dla braci bliźniaków. Matka jest lekarzem i bada mózgi tak więc jej córka jest napakowana jej eksperymentami.
  • Ross Rabiaka – przyjmuje donosy i czai się na rewolucjonistów. Żydokomunista. Ma łysego kretoszczura o imieniu Rufus, z którym sypia.
  • Wade – gruby Murzyn, tłumi powstania. Dziecko uzależnione od Metina i Tibii, nigdy nie odchodzi od komputera. Nawet potrzeby fizjologiczne załatwia on-line.
  • Yori – Ex-dziewczyna Rossa. Ma na celu pozbycie się Kim z życia Rossa. Pochodzi z Japonii. Umarła tragicznie na raka nosa.
  • Dr. Drakken – psychicznie chory naukowiec. Jest niebieski, bo przedawkował gumijagody. Jest dzieckiem Gargamela i Smerfów.
  • Strzyga – nałożnica Drakkena. Pomaga mu odwalać czarną robotę, np. sprzątać kible, podcierać go, zabijać ludzi itp. Potrafi również strzelać zielonymi fajerbolami z rąk.
  • Eddy – brat Drakkena, rockman, zakochany w Strzydze i Rossie.
  • Mama Drakkena – mama Drakkena i Eddy'iego, kocha swoich synków. Kupuje im swetry szyte przez Kim Kolwiek i samodzielnie dzierga im majtki.

[edytuj] Kontrowersje

Kreskówką zajęła się Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Ma zamiar ocenzurować cały twór, jak i odebrać koncesję na legalną telewizję Disney Channel. Powody: propagowanie zachowań homoseksualnych wśród młodzieży, tuba propagandowa żydokomuny.

Noia 64 apps knewsticker To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny mediów i prasy. Jeśli podoba ci się Monika Olejnik – rozbuduj go.

Nasze strony
W innych językach