Klawisze nawigacyjne

A to do czego?

Twój stary o klawiszach nawigacyjnych.

Klawisze nawigacyjne – grupa czterech przycisków znajdujących się na klawiaturze komputerowej. Umożliwiają bezbolesne przeglądanie demotów i komixxów bez użycia myszki. Bardzo przydatne, gdy ta nam ucieknie, a nie mamy sera do pułapki.

[edytuj] Page Up

Pejdżap, nie mylić z make up!). Brat bliźniak Page Downa – działa tak samo jak on, tylko na opak. Używany wyłącznie w skrajnych przypływach finezji związanej z użytkowaniem komputera.

Na co dzień zastępowany jest przez kółko od myszki lub klawisz Home, bo komu by się chciało szukać specjalnego przycisku, aby przewinąć do strony, którą się przed momentem widziało? W związku z większą przydatnością swojego brata bliźniaka, pozostał jednak na standardowym modelu klawiatury i ma się tam całkiem dobrze.

[edytuj] Page Down

Czyli pejdżdałn bądź strona downa. Pozwala przeskakiwać w dół. Brat bliźniak i jedyna przyczynia pozostania w standardowym modelu klawiatury Page Upa.

[edytuj] Home

Po ludzku hołm. Podobno służy do przewinięcia strony na samą górę, lecz nie zostało to udowodnione, bo po prostu każdy idiota wie, że lepiej jest to zrobić za pomocą rolki od myszki albo pilotem. Często jest powodem obelg rzucanych w stronę ekranu z powodu naciśnięcia tegoż klawisza zamiast Page Up, który zazwyczaj znajduje się w bliskim jego sąsiedztwie.

[edytuj] End

Z angielskiego koniec, niebyt, ostatni na liście magiczny przycisk nawigacyjny. Aby poznać jego zastosowanie, spróbuj przedostać się na dół strony.

Gdzie z tą myszką?
Użyj przycisku!

Ej, nie ma cheatowania scrollem! Użyj przycisku!

Tak oto działa przycisk End. Teraz, gdy masz tę wiedzę, możesz zawojować światem! A wszystko dzięki nam. Nie musisz dziękować.

Nasze strony
Przyjaciele