FANDOM

Super glue

Meet the legend, czyli SuperGlut we własnej osobie.

Nie jade bez compa

„Co kropelka sklei…”

Ty się chyba kleju nawąchałeś…

Reakcja przeciętnego człowieka na głos polityka, w kontekście kleju

Klej – jedna z substancji chemicznych niezalecanych do spożycia przez dzieci. W zależności od składu, łączy lepiej niż kredyt hipoteczny, lub gorzej niż cygan w rodzinie.

Rodzaje edytuj

  • W sztyfcie – Przykład przerostu formy nad treścią. Mimo ergonomicznego i wytrzymałego pojemnika, siła zlepu jest tak ogromna, że przyczynia się do wzrostu agresji u używających go 5-latków, co procentuje zaburzeniem toku lekcji w przedszkolu, co w dalszej konsekwencji rzutuje na dalszy ciąg nauki szkolnej. Można przez to powiedzieć i wypowiedzieć w konfrontacji z rodzicami, że przez słabej jakości klej w przedszkolu, masz problemy z matmą w gimnazjum.
  • Żelowy – Kolejna niezapomniana sytuacja z wczesnego okresu nauki: gdy pokryta oporującą siatką głowica pojemnika odpada i ocean żelowego kleju zalewa stanowisko pracy. Mimo tego przejściowego mankamentu, lepszej jakości niż sztyft.
  • W tubce – Dość popularny gatunek, o wcale niezłej sile zlepu. Całkiem smaczny.
  • Kleje specjalistyczne – Tajemnicze formuły chemiczne, spotykane poza tym jedynie w parówkach, sprawiają, że kleje modelarskie, do glazury i inne mają niesamowitą moc i mistyczne efekty uboczne, gdy nasz węch jest dłużej narażonych na kontakt z nimi.
  • Taśma klejąca – Magiczny, lepiący wszystko pasek plastiku, powstały przy współudziale kleju. Niezły do kneblowania, krępowania, depilacji i czegokolwiek innego co zdoła wymyślić posiadacz.
  • Taśma Mac Gyvera – Legendarny artefakt, zdolny połączyć wszystko ze wszystkim, dokonywać napraw odrzutowców, lub klasycznych już, przytwierdzeń kumpla do akademickiego sufitu.

Zastosowania edytuj

  • klejenie,
  • łączenie,
  • scalanie,
  • defragmentacja obiektów fizycznych,
  • odtwarzanie wiązań subatomowych.

Ciekawostki edytuj

  • Popularny rytuał, znany pod nazwą „wąchania kleju” pozwala na krótki czas przenieść się do krainy smoków.
  • Najpotężniejszymi klejami są: „Kropelka” oraz „SuperGlut”.
  • Statystycznie, 50% zużytego kleju nie znajduje się na obiektach, które mają być sklejone.