Kolonia (miasto)

Disambug Ten artykuł dotyczy miasta. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.
Sylwester w Kolonii

Zabawy sylwestrowe

Kolonia – miasto, w którym lewacko-racjonalny tok myślenia po raz pierwszy zastosowano w praktyce. Miejsce na Ziemi, gdzie uchodźcy po raz pierwszy w historii skorzystali z pełnych praw przyznanych im przez kanclerz Angelę Merkel, a uzbrojeni po zęby policjanci skutecznie chronią ich przed atakami nazistów. Międzynarodowy ośrodek wolnościowy i demokratyczny, w którym pieczę nad wolnością mediów i działaniami policji sprawuje osobiście sama Kanclerz.

Koeln 1945

Wbrew pozorom, to nie jest skutek rządów profesjonalisty, a pewnego amatora

[edytuj] Bezpieczeństwo

Kolonia jest najbezpieczniejszym miejscem dla kobiet na świecie, co potwierdzają stowarzyszenia feministyczno-racjonalne. Żadnej kobiecie nie grozi łamanie praw, zwłaszcza w stosunku do jej ciała. W mieście tym od dziesięcioleci nie odnotowano żadnego gwałtu, z wyjątkiem gwałtów na logice. Całkowite odseparowanie władz kościelnych zapewnia miastu neutralność światopoglądową i równość bez względu na płeć i orientację seksualną. Multikulturalna społeczność zamieszkująca to miasto gwarantuje poszanowanie dla osobistych praw każdego człowieka, gdzie żaden katolicki ciemnogród nie może zarzucić racjonalnie myślącej lewicy, że ta walczy o prawa kobiet, jednocześnie wspierając islam.

[edytuj] Związki z Polską

Kolonia jest najważniejszym zagranicznym ośrodkiem prężnie rozwijających się polskich ruchów wolnościowo-demokratycznych, m. in. Komitetu Obrony Demokracji, gdzie lokalni policjanci uczą wszystkich odpowiedniego postępowania w przypadku nieprzewidzianych wydarzeń masowych - głównie dotyczy to bezwzględnej konieczności o naruszaniu praw kobiet np. poprzez odmowę wykonania aborcji. Na największą uwagę zasługują jednak tutejsi dziennikarze telewizyjni, którzy udzielają swoim polskim kolegom wyczerpujących i profesjonalnych nauk z zakresu swobody wypowiedzi w mediach i sprzeciwu wobec naciskom politycznym.

[edytuj] Zobacz też

Nasze strony
Przyjaciele