Komisja hazardowa

No głucha nie jestem!

Beata Kempa podczas kłótni z Tuskiem

Chciałem zapytać, czy pana moc, która dokonała cudu w województwie świętokrzyskim, mogłaby i tutaj, bo mnie tu tak trochę kręgosłup boli, wie pan...

Problemy posła Stefaniuka

Gdyby powiedział Pan do mnie- „Postaw Pan głowę.”- to bym nie postawił.

Jarosław Kaczyński, odpowiadający na pytanie posła Arłukowicza

Komisja śledcza do zbadania sprawy przebiegu procesu legislacyjnego ustaw nowelizujących ustawę z dnia 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych (potocznie Komisja hazardowa, ponieważ nikt nie ma czasu mówić pełnej nazwy) – powołana 4 listopada 2009 komisja służąca do promowania polityków wyjaśnienia afery hazardowej. W mediach bije ona rekordy oglądalności. Bez skrupułów można ją zaliczyć do komedii.

[edytuj] Członkowie Komisji

[edytuj] Platforma Obywatelska

CzłonkowieKomisji.jpg

Członkowie Komisji

  • Mirosław Sekuła – przewodniczący, wybrany przez losowanie. Lubi zamykać obrady komisji, żeby mieć mniej roboty.
  • Sławomir Neumann – nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Jako jeden z niewielu chciał być członkiem komisji ze względu na oglądalność w telewizji.
  • Jarosław Urbaniak – jak wyżej.

[edytuj] Prawo i Sprawiedliwość

  • Zbigniew Wassermann – wypisał się z komisji na miesiąc. Wtedy też zeznawał przed ową komisją. Potem wrócił z banicji i kontynuował pracę w niej, aż do śmierci.
  • Beata Kempa – podobnie jak w przypadku posła Wassermanna, ale jeszcze żyje. Głucha nie jest.
  • Andrzej M. Dera – powołany za Wassermanna, ma już doświadczenie z komisji ds. śmierci Olewnika.

[edytuj] Lewica

  • Bartosz Arłukowicz – dołączył do komisji, żeby się pośmiać z PO i PiS-u. Lubi pisać SMS-y podczas obrad. Słodko się uśmiecha do kamer.

[edytuj] Polskie Stronnictwo Ludowe

  • Franciszek J. Stefaniuk – poeta od siedmiu boleści. Lubi golfa.
Nasze strony
Przyjaciele