FANDOM

Konstantynów Łódzki – miasto w woj. łódzkim, zwane popularnie Kanzasem. Położone w dolinie śmierdzącej (coraz mniej) rzeki Ner.

Przemysł edytuj

Przemysł w mieście charakteryzuje się strukturalnym bezrobociem. Pracy starczy dla każdego, w szczególności dla biednego.

Komunikacja miejska edytuj

Najpopularniejszym środkiem komunikacyjnym jest tramwaj nr 43A w – pełni funkcjonalna trumna na kółkach – z uwagi na prędkość karawanu pogrzebowego[1], linia 94 która dowozi pracowników GOŚ-ki oraz linia G2 która dojeżdża do ulicy Janika, która jest taka niezwykła że nawet nie ma jej na mapie… i liczne busy prywaciarzy.

Sport edytuj

Głównym sportem w mieście jest zbieractwo. Szczególnym uznaniem cieszą się puszki po piwie oraz wszelkiego rodzaju płyty, od kompaktowych poprzez chodnikowe.

Innym sportem jest siedzenie na czas z jednym piwem (co najmniej przez cały dzień) pod sklepem.

Polityka edytuj

Miastem rządzi zgrana ekipa znana pod nazwą „Kiepskich Porozumienie Samorządowe”, związana z Platformą Obywatelską. Grupa trzymająca władzę wybiera siebie nawzajem co cztery lata i jest z tego faktu bardzo zadowolona.

Przypisy

  1. Czasem też używa się nazwy „torpeda” (lub „drynda”)

Koniec autostrady Ten artykuł dotyczy jakiejś pipidówy, sądząc po jego rozmiarze. Jeśli sprzeciwiasz się zaniżaniu znaczenia tej metropolii – rozbuduj go.