FANDOM

Papierosy koran

Koran – tłusta księga pisana dziwnymi bezsensownymi kreskami i kropkami (przypominająca papier toaletowy) arabomuzułmanów, która jasno wskazuje każdemu wyznawcy m. in. jak często się myć, którą ręka podcierać tyłek i w którą stronę puszczać bąki. Słowo Koran pochodzi od staropijackiego dialektu i oznacza „karać, a w szczególności kobiety”.

Koran a kobieta edytuj

Z jednej strony;

  • W Koranie nigdzie nie jest napisane że należy bić kobietę, ale napisane jest „Kobieta zawsze stoi za wielbłądem”, a on jak to zwierzę często kopie. Dlatego też można według świętej księgi Koranu kopać kobiety. Z racji że nie wiadomo czy wielbłąd ma ręce, czy też nogi, albo które kończyny to które dokładnie, to dla zasady można kobiety bić też pięściami, ale nigdy z bańki. Wielbłąd nigdy nikogo nie uderzył z bańki.
  • W Koranie nigdzie nie jest napisane, że kobiecie nie wolno się uczyć, ale słowo „uczyć” w języku arabskim jest blisko spokrewnione ze słowem „zdradzić”. A żaden Arab nie chce, żeby żona go zdradzała, dlatego też na wszelki wypadek nie wolno się kobietom uczyć.
  • W Koranie nigdzie nie jest napisane, że kobieta musi nosić chustkę na twarzy, ale arabskie kobiety są włochate i brzydkie, dlatego też Europejczycy są wdzięczni że mimo braków w Koranie, Arabowie stworzyli przypis do Koranu, który tak bardzo pomaga w nawiązaniu dobrych stosunków między narodem, a resztą świata cywilizowanego.
  • W Koranie nigdzie nie jest napisane, że kobieta nie powinna się odzywać przed swoim mężczyzną, ale nigdzie też nie jest napisane, że powinna to robić.

Z drugiej strony;

  • Koran mówi, że każdy mężczyzna może mieć aż cztery kobiety. Arabowie nigdy nie mogli zrozumieć tego ograniczenia.

Koran a śmierć edytuj

Koran mówi że po śmierci w imię Allaha, gdy z ręki Araba zginą innowiercy, każdy w raju dostanie 72 dziewice.

  • Koran nie mówi, czy chodzi o kobiety dziewice.
  • Koran nie mówi, co robić, gdy dziewice się już znudzą.
  • Koran nie mówi, dlaczego na ziemi trzeba się kochać z czterema kobietami, a w niebie z siedmioma dziewicami. I dlaczego wszędzie te limity.
  • Koran nie mówi, że na ziemi możesz mieć ich więcej.