Kosmici

Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy
Alien

Kosmita jakich wiele

Strefa51-1-1392

Hodowla kosmitów

Witaj Ziemianinie. Za chwilę Cię zabijemy

Kosmita chcę się z Tobą przywitać

Ayy Lmao

Kosmita spoglądający na Ciebie

Kosmici (Marsjanki Marsjanie, Ufoludki, Ufoki, Zielone stworki, Obcy, Alieni) – wedle ludzi inteligentne istoty zajmujące się głównie niszczeniem Stanów Zjednoczonych w filmach Rolanda Emmericha. Niektórzy nawet twierdzą, że te ufoludki dali naszym przodkom kamień i ogień, a następnie budowali za nas piramidy w zamian za kult (ba, nawet dali sobie takie idiotyczne imiona jak Ozyrys, Izyda czy Horus). Obcy zazwyczaj mają tę samą budowę ciała co ludzie, jednak zwykle malują się na zielono lub szaro. Mają czasem większe mózgi, które są upaprane galaretką. Niekiedy dzieci Ziemian i Marsjan wyglądają jak ośmiornice z dużymi głowami zaprogramowanymi do niszczenia naszej planety.

[edytuj] Na naszej planecie

Typowy scenariusz występowania na naszej planecie wygląda tak. Przelatują obok Nowego Jorku do prezydenta Stanów Zjednoczonych. Kosmita ich wita i prosi o odłożenie broni, bo zaraz wysadzi miasto swymi laserami. Rozpoczyna się niszczenie, Ziemianie przystępują do wojny, każą pewnemu facetowi zniszczyć talerz metodą kamikaze i zainstalować wirusa do ich systemu. UFO się niszczy, Ziemianie tańczą i gra muzyka.

[edytuj] Co oni zrobili?

  • Większość naszych gratów;
  • piramidy w Gizie;
  • maszynę do podróżowania na inne wszechświaty;
  • duchy;
  • czarne dziury;
  • wehikuły czasu;
  • katowicki Spodek;
  • galaretkę do ich mózgów;
  • pralkę do mózgów;
  • Stonhendż Stonehenge.

[edytuj] Typy ufoludków

[edytuj] Zobacz też

MaleS
Zobacz w słowniku:
obcy
Spokojnie!
Smutni panowie w garniturach nie przyjdą, jeśli nie przeczytasz informacji wyżej.
Te niżej możesz czytać.
Wielki brat przebacza
Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.
Nasze strony
Przyjaciele