Kosmici w Biblii

Kosmici w Biblii – przez bardzo długi czas podważana przez kościół katolicki teoria, zgodnie z którą wcale nie istniał Bóg. Dziś już wiemy, że Pismo Święte mówi o historii wpływów obcej cywilizacji na życie narodu izraelskiego. Mając niezwykle przekonujące argumenty można spokojnie udowodnić, że spotkanie kosmity i Żyda nie polega na wgraniu złośliwego oprogramowania do statku-matki agresorów. Wręcz przeciwnie – obca cywilizacja zawsze wspierała kulturę izraelską, która cechowała się dużą mądrością.

[edytuj] Dlaczego w Biblii nie pada słowo „obca cywilizacja”?

Nie oszukujmy się, ponad 4000 lat temu na świecie żyli ludzie, którzy stworzyli prostą cywilizację, której zdolności budownicze ograniczały się do postawienia dobrego dachu w swoim glinianym domu. Jak zobaczyli latający statek to nie mówili, że to latający statek należący do wojska tylko opisywali je tak, jak potrafili: „słup obłoku”, „boży rydwan”, „ognisty wóz”. Prostymi słowami opisali to, co podważają troglodyci uważający, że to wszystkie cuda to nic innego jak testy broni przeprowadzane przez Jankesów. O tym, że od zarania dziejów ludzie mogą obserwować dziwne obiekty – takie relacje znajdziemy w opowieściach Indian, Egipcjan, Chińczyków czy Lechitów, którzy jako pierwsi nawiązali bezpośredni kontakt. Nie potrafiąc zrozumieć potęgi obcej cywilizacji uznawali, że za tym wszystkim stoją bogowie, którzy sprawiają cuda.

[edytuj] Przykładowe opisy biblijne

  • Podczas gdy Eliasz i Elizeusz szli i rozmawiali, oto zjawił się wóz ognisty wraz z rumakami ognistymi i rozdzielił obydwóch: a Eliasz wśród wichru wstąpił do niebios. (2 Księga Królewska 2,11)
    • Opinia troglodyty: Elizeusz dostał udaru po tym jak zobaczył, że Eliasza porwała asyryjska armia. Poza tym pewnie ta księga biblijna powstała kilkaset lat po jego śmierci.
    • Opinia mądrego: Nie ma co tutaj więcej dywagować – Eliasz poleciał do planety Serpo, gdzie poddano go operacjom w celu zbadania ludzkiego organizmu. Traf chciał, że wzięto dosyć znaną w Izraelu osobę – wiele lat przed nim porwano w tym samym celu Henocha – dobrego człowieka, który znany był z tego, że przeżył co najmniej 365 lat i był ojcem Matuzalema. Brednie z tym wiekiem? Nic z tych rzeczy – po prostu kosmici porwali go i podrasowali trochę organizm.
  • A Pan szedł przed nimi podczas dnia, jako słup obłoku, by ich prowadzić drogą, podczas nocy zaś jako słup ognia, aby im świecić, żeby mogli iść we dnie i w nocy. Nie ustępował sprzed ludu słup obłoku we dnie ani słup ognia w nocy. (Księga Wyjścia 13,22)
    • Opinia troglodyty: Podobno na jednej z greckich wysp wybuchł wulkan, być może o takie światło chodziło?
    • Opinia mądrego: Tutaj z kolei mamy opis powstania latarni emitującej tak jasne światło, że Izraelici nie mieli problemu z odszukaniem drogi do Kanaan.
  • Trzeciego dnia rano rozległy się grzmoty z błyskawicami, a gęsty obłok rozpostarł się nad górą i rozległ się głos potężnej trąby, tak że cały lud przebywający w obozie drżał ze strachu. Mojżesz wyprowadził lud z obozu naprzeciw Boga i ustawił u stóp góry. Góra zaś Synaj była cała spowita dymem, gdyż Pan zstąpił na nią w ogniu i uniósł się dym z niej jakby z pieca, i cała góra bardzo się trzęsła. Głos trąby się przeciągał i stawał się coraz donośniejszy. Mojżesz mówił, a Bóg odpowiadał mu wśród grzmotów. Pan zstąpił na górę Synaj, na jej szczyt. (Księga Wyjścia 19, 16-20)
    • Opinia troglodyty: Mojżesz dostał ataku epilepsji podczas trzęsienia ziemi i wymyślił to wszystko na poczekaniu.
    • Opinia mądrego: Znany opis przekazania Dekalogu. Grzmoty i błyskawice to rzecz jasna trzęsienie ziemi wywołane przez obcą cywilizację, która w ten sposób chciała wymusić na Izraelitach szacunek do „Boga”. Obłok pojawił się po wylocie latających statków, które zabrały wszystkie pokłady złota z góry Synaj. Trąba to nic innego jak duży megafon, z którego wydobywały się głosy w języku hebrajskim.
  • Patrzyłem, aż postawiono trony, a Przedwieczny zajął miejsce. Szata Jego była biała jak śnieg, a włosy Jego głowy jakby z czystej wełny. Tron Jego był z ognistych płomieni, jego koła – płonący ogień. […] Patrzałem w nocnych widzeniach: a oto na obłokach nieba przybywa jakby Syn Człowieczy. (Księga Daniela 7, 9-11)
    • Opinia troglodyty: Daniel był prorokiem, pewnie opisał swój sen.
    • Opinia mądrego: Daniel zaobserwował pojazd, który określił jako „ognisty tron z kołami na obłokach nieba”.
  • Patrzyłem, a oto wiatr gwałtowny nadszedł od północy, wielki obłok i ogień płonący oraz blask dokoła niego, a z jego środka promieniowało coś jakby połysk stopu złota ze srebrem, ze środka ognia. (Księga Ezechiela 1, 4)
    • Opinia troglodyty: Kolejny prorok opisujący sny, please…
    • Opinia mądrego: Ezechiel podobnie jak Daniel zaobserwował pojazd pozaziemski.
  • A wtedy Pan spuścił na Sodomę i Gomorę deszcz siarki i ognia od Pana <z nieba>. (Księga Rodzaju 19, 24)
    • Opinia troglodyty: Lot widział uderzenie meteorytu albo piszący chcieli postraszyć maluczkich.
    • Opinia mądrego: Lot był świadkiem użycia przez obcych broni atomowej.

[edytuj] Dlaczego Biblia nie kłamie w sprawie kosmitów?

  • Boga nie ma (proszę podać argument za jego istnieniem), ale historycy przyznają, że Biblia ma wielkie znaczenie historyczne.
  • Biblia nigdy nie kłamie. Ci co zarzucają jej kłamstwo są oszustami próbującymi zatrzeć prawdę za pomocą bredni paranaukowych.
  • W Biblii mamy bardzo mało opisów kotów. Jak wiadomo, Izraelici nie mogli ich za bardzo znać, bo wszystkie wyłapał Alf.
  • Ludzie w starożytności byli bardzo mądrą cywilizacją pomimo tego, że żyli średnio 40 lat, padali jak muchy przy jakiekolwiek epidemii oraz mogli poszczyć się stworzeniem katapulty – Biblia z kolei jest zbiorem tej całej mądrości. Dzisiejsza cywilizacja jest durną cywilizacją, która przy radioteleskopach, turystyce kosmicznej i badaniu kodu DNA nie potrafi przyjąć takich oczywistości. Dotychczas tylko jeden mądry człowiek poznał prawdę biblijną i mógł porozmawiać z obcą cywilizacją bezpośrednio – był to Joseph Smith.
Nasze strony
Przyjaciele