FANDOM

Bugsbunny-fallinghare1943

Co jest Doktorku?

Wielu z moich przyjaciół popadło w depresję po polowaniach, ponieważ ta bestia robiła z ich wiatrówek pętelki. Dla mnie, mimo wszystko, była źródłem inspiracji.

Oscar Wilde

Królik Bugs (znany również jako Bugs What's up, Doc Bunny) – Wielki Przedwieczny stworzony przez Warner Bros., był wiernym agentem pragnącym dominacji nad światem, ale jego pracodawcy zostali pokonani przez Disneya.

Zawsze w drodze do Albuquerque, chociaż z sobie tylko znanych powodów nigdy tam nie dociera. Zawołanie bojowe Bugsa to oznacza wojnę nieodmiennie wywołuje panikę wśród ludności cywilnej całego świata. Swojej nory broni niczym Polacy Jasnej Góry i z tego powodu pozostaje w stałym konflikcie z Elmerem. Inni jego przeciwnicy to: Marvin the Martian, Daffy the Duck i Sam. Jedynym, który mógłby stawić mu czoło jest Struś Pędziwiatr, ale przezornie nie wchodzą sobie w drogę – każdy zadowala się swoją własną legendą. Ulubionym przysmakiem Bugsa jest marchewka.

Wszystkich ludzi uważa za doktorów zwracając się do nich z zapytaniem: Co jest, doktorku?

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.