Kroganie

Kroganin

Kroganin im ma więcej blizn tym bardziej męski (wg. krogan). Tutaj mamy zdjęcie pewnie jakiejś cioty.

Czy waszych ziomków też pieprznęli pierdoloną mutacją, przez którą tylko kilkoro na tysiąc dzieciaków przeżywa pierdolony poród?

Kroganin o ludziach.

Kroganie – rasa pojawiająca się w serii Mass Effect, pochodzący z planety Tuchanka. Posiadają tak jak ludzie lewoskrętne DNA. Jedna z najbardziej niebezpiecznych[1] ras w uniwersum.

[edytuj] Historia rasy

W pradawnych czasach mieli po prostu przesrane. Zanim wynaleziono broń palną, ponad 80% zgonów stanowiły pożarcia przez faunę i florę ich uroczej planety. Z czasem rozwijali się, do momentu gdy doszło do wojny nuklearnej i wywołało to zimę nuklearną.
Po dwóch tysiącach lat zostali odkryci przez Salarian, którzy wykorzystali ich cywilizację w wojnie z robalami zwanymi rakni. Po całym zajściu u Krogan doszło do eksplozji demograficznej i ich tempo rozmnażania stało się problemem. Zostali więc wykastrowani przez Turian za pomocą zmodyfikowanej odmiany wirusa kiły zwanej Genofagium.

[edytuj] Anatomia

Matka natura ze względu na trudne warunki panujące na Tuchance hojnie ich obdarzyła. Występuje u nich garb podobny do wielbłądziego. Posiadają też zawsze po kilka sztuk każdego organu wewnętrznego, na przykład posiadają cztery jądra.[2] Warte odnotowania jest też to, że mają szeroko rozstawione oczy jak u ofiary drapieżników. Obecnie ta cecha utrudnia im celowanie z broni.

Przypisy

  1. I najbardziej żarłocznych.
  2. Kroganie często przeszczepiają je sobie by zwiększyć swą płodność.
Nasze strony
Przyjaciele