Krzanowice (województwo opolskie)

Krzanowice – wioska w woj. opolskim, powiecie opolskim, gminie Dobrzeń Wielki, koło Czarnowąs.

[edytuj] Obiekty

  • Opolska Wieliczka – miejsce cotygodniowych spotkań gejów nazwane niedawno przez posła LPR „Misiowymi Czwartkami”.
  • Night Club Butterfly – prawdą jest, iż Krzanowice są „sypialnią Opola”. Dosłownie. Pomimo że jest nazywany również „żółtym domkiem”, budynek ten jest zielony. Mieszkańcy Krzanowic, szczególnie ci młodzi, spędzają wieczory na wyglądaniu z lornetką, aby dojrzeć, co takiego tam się dzieje. Ci bogatsi posiadają aparaty z dziesięciokrotnym zoomem optycznym.
  • Boiska – Najlepsze obiekty tego typu w województwie, 2 boiska – jedno wymiarowe, a jedno małe. Ciekawostką jest że trawa była tam żółta, ale po protestach mniejszości chińskiej teraz jest zielona.

[edytuj] Władza

Sołtys Krzanowic, wbrew ogólnokrajowej tendencji, robi coś dla wioski. Dlatego wszystkie ościenne wioski zazdroszczą Krzanowicom włodarza. Ludzie w Czarnowąsach na przykład nie znają swojego, który jest niczym UFO, niby go ktoś widział, ale nie do końca.

[edytuj] Ciekawostki

  • Na jednego mieszkańca Krzanowic przypada 1,5 kurwy.
  • Na jednego mieszkańca Krzanowic przypada 1,5 Simsona.
  • W Krzanowicach bardzo aktywnie działa RAŚ.
  • Najlepiej nierozwinięta wioska gminy, jest tam nawet supermarket „Lewiatan”.

Crystal Clear app internet.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny geografii. Jeżeli kiedykolwiek widziałeś to miejsce – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele