Kurs przedmałżeński

Kurs przedmałżeński – trwający zazwyczaj 2 lata kurs przygotowawczy do małżeństwa w duchu kościoła katolickiego. Jest to ostatni dzwonek dla młodzieży, która po bierzmowaniu nie odeszli z kościoła i jeszcze łudzą się w dobre intencje księży. W ramach kursu młodzież poznaje złe skutki aborcji i środków antykoncepcyjnych, poparte badaniami wyjętymi z rosyjskiej uczelni Ж.О.П.А.

[edytuj] Podstawowe nauki przedstawiane podczas kursu

  • Aborcja to zło.
  • Miejsce kobiety to dom a nie zakład pracy.
  • Dozwolony jest trójkąt miłosny pomiędzy mężem, żoną i Panem Jezusem.
  • Dziecko jest w pierwszej kolejności dzieckiem bożym, a dopiero potem dzieckiem rodziców.
  • Do zajścia w ciążę potrzebny jest tylko zeszyt, długopis, wykres i wiara w Boga.
  • Plemnik żyje 7 dni.
  • Aborcja to zło.
  • Środki antykoncepcyjne opracowano co prawda w USA, ale badający je lekarze byli niemieckimi nazistami, który po praktykach w Auschwitz pojechali do Stanów w ramach Operacji Paperclip.
  • Skutki stosowania antykoncepcji są złe.
  • Aborcja to zło.
  • In vitro to zabieg niszczący organizm.
  • W dniach płodnych prezerwatywa zabezpiecza w 30%.
  • Aborcja to zło.
  • Szczęśliwe małżeństwo to te, które stosuje kalendarzyk zamiast tabletek.
  • Łóżko małżeńskie to nie sala gimnastyczna – seks powinien być tradycyjny, czy na misjonarza przy zapalonym świetle (by dziecko nie było ślepe).
  • Aborcja to zło.
  • Dzieci w domach dziecka to dzieci powstałe w wyniku pęknięcia prezerwatywy.
  • Naprotechnologia jest lepsza od in vitro, bo poleca je znana katolicka aktorka Małgorzata Kożuchowska.
  • Wspomniano o aborcji?
  • Okres to tzw. „czas płaczącej krwią macicy”.
  • Stosowanie spirali sprawia, że dzieci mają spiralę w mózgu, przez co mają potem Zespół Aspergera.
  • Aborcja to morderstwo, a kobieta dokonująca tego zabiegu powinna zostać powieszona.

[edytuj] Zobacz też

Flying Spaghetti Monster To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny religii. Jeśli sprawy transcendencji nie są Ci obce – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele