Lakier do paznokci

Lakier do paznokci – używany przez płeć piękną (głównie niedorozwinięte piętnastolatki), Dodę oraz emo boys. Malują sobie nim paznokcie tylko po to, żeby później stracić swój nic niewarty czas na jego zmywanie. Najpopularniejsze barwy tego magicznego płynu to: różowy, zielony, czerwony, biały, fioletowy, niebieski, żółty (tu pomysłowość twórców nie zna granic), natomiast wśród emo: czarny, czarny i ewentualnie czarny (dla odmiany może być także czarny, ale ten kolor jest preferowany rzadziej, gdyż emo boys wolą czarny). Na szczęście nawet nie wiedzą, że lakier, który kładą sobie na paznokcie robiony jest z kupy nietoperza. Gdyby się dowiedzieli, bez wahania pocięliby się.

Często Emoboye używają takowego lakieru do utrwalenia makijażu oczu ponieważ takowy lakier trudniej zmywa się przy płaczu.

Lakier do paznokci można zmyć wyłącznie zmywaczem do paznokci lub rozpuszczalnikiem, czasem można zeskrobać go ostrym narzędziem np. żyletką, co daje emo szanse na dodatkowe obrażenia.

[edytuj] Zobacz też

Crystal puzzle To jest tylko zalążek artykułu o jakimś przedmiocie. Jeśli nie boisz się tego dotknąć – rozbuduj go (artykuł, nie przedmiot).

Nasze strony