FANDOM

LaMer

Typowy lamer

Lamer (potocznie lama) – osoba mądra, bardzo zaawansowana w danej dziedzinie. Nazwanie osoby uważającej się za lamera, tą właśnie nazwą jest dla niej wielkim zaszczytem. Lamer w slangu internetowym oznacza osobę mającą problemy z porozumiewaniem się z ludźmi, dlatego też unika z nimi kontaktu. Rozmawia jedynie ze swoją maszyną za pomocą języków programowania. Może być również ekspertem od Linuksa, Windowsa i wszystkich innych systemów operacyjnych. Za największego lamera na świecie uważa się Bill Gates, jednak tylko on tak sądzi.

Ogólna charakterystyka edytuj

  • W przypadku problemów z komputerem zakłada na forach internetowych tematy o nazwie Ster nie działa!! HELP AAAAA!! PLZ PLZ PLZ!!!!!!!!!!!!!!!!.
  • Lamer nigdy nie traci swojego cennego czasu na użycie opcji „szukaj”, tylko od razu zakłada nowy temat.
  • Lamer słyszał kiedyś, że istnieje coś takiego jak języki programowania, kiedyś nawet sam próbował edytować plik boot.ini, ale mu się popsuł Microsoft Windows i kolega musiał sformatować partycję.
  • Jeżeli już jakiś lamer jest na tyle zdesperowany, by używać Linuksa, wszystkie operacje wykonuje na koncie roota, w wyniku czego w oka mgnieniu destabilizuje niszczy system.
  • Zdaniem lamera najlepszy sposób na stworzenie wirusa to google z pytaniem „Komputer Wirus Kreator”.
  • Lamer często uważa się za tak zwanego „joł pr0 elo madafaka”.
  • Na Windowsie wszystko otwiera poprzez wyszukiwarkę.
  • Ba, musi oczywiście wpisać całą nazwę.

Zobacz też edytuj