Lance Vance

Lancevicecity

Załapał się nawet na okładkę GTA VC!

Lance Vance (pseud. Lance Vance Dance, Lans Bans) – diler narkotyków w GTA Vice City. Postać fikcyjna, brat Victora Vance'a (który został zabity na początku VC; Lance trzyma z Vercettim po to, by ubić zabójcę Wikusia), głównego kolesia w Vice City Stories. Znajomy Tommy'ego Vercettiego, poznaje go podczas, gdy Tommy zabijał jakiegoś szefa kuchni. Oboje zaczęli rządzić miastem – jednak Tom okazał się niesprawiedliwy i brał większość kasy z haraczy dla siebie i Lance dostawał mniejszą część. „Skoro tak, to pitolę, nie robię. Idę zaciukać tego matkojebcę” – pomyślał Vance i wraz z Sonnym Forellim zginął z ręki Vercettiego podczas nieudanego napadu na niego. Zło znów górą, fuck yeah.

[edytuj] Wygląd

Lance Vance ma śniady odcień skóry i czarne włosy (jak to ciemni ludzie). Ogólnie można by pomyśleć, że jest ciemną ciemnotą, ale nie! Zawsze chodzi we fioletowej koszuli, na niej nosi białą marynareczkę i picuś-glancuś spodnie z butami. Wszystko białe. Garnitur ma zapięty na jeden guzik, oprócz tego ma łańcuszek na klacie. Jeździ zawsze białym (!) Infernusem.

Ogólnie ładny kontrast, no nie?

Crystal Clear device joystick To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele