Lance Vance

Lancevicecity.jpg

Załapał się nawet na okładkę GTA VC!

Lance Vance (pseud. Lance Vance Dance, Lans Bans) – diler narkotyków w GTA Vice City. Postać fikcyjna, brat Victora Vance'a (który został zabity na początku VC; Lance trzyma z Vercettim po to, by ubić zabójcę Wikusia), głównego kolesia w Vice City Stories. Znajomy Tommy'ego Vercettiego, poznaje go podczas, gdy Tommy zabijał jakiegoś szefa kuchni. Oboje zaczęli rządzić miastem – jednak Tom okazał się niesprawiedliwy i brał większość kasy z haraczy dla siebie i Lance dostawał mniejszą część. „Skoro tak, to pitolę, nie robię. Idę zaciukać tego matkojebcę” – pomyślał Vance i wraz z Sonnym Forellim zginął z ręki Vercettiego podczas nieudanego napadu na niego. Zło znów górą, fuck yeah.

[edytuj] Wygląd

Lance Vance ma śniady odcień skóry i czarne włosy (jak to ciemni ludzie). Ogólnie można by pomyśleć, że jest ciemną ciemnotą, ale nie! Zawsze chodzi we fioletowej koszuli, na niej nosi białą marynareczkę i picuś-glancuś spodnie z butami. Wszystko białe. Garnitur ma zapięty na jeden guzik, oprócz tego ma łańcuszek na klacie. Jeździ zawsze białym (!) Infernusem.

Ogólnie ładny kontrast, no nie?

Nasze strony
Przyjaciele