Land of the Free

Land of the free
Wykonawca reaktor jądrowy wydzielający promieniowanie gamma
Wydany 1995
Gatunek power metal
Wytwórnia Hałas Records
Producent jak to kto? Kai Hansen!
Następny Album Gdzieś w kosmosie
Poprzedni Album spokój i idiotyzm Szaleństwo i geniusz
 
Land of the Free – czwarte dzieło zespołu mikrofalówki Gamma Ray. Członkowie bandy mieli dość pisków Schweppesa, więc dali mu „kicka” i do dziś głównym ryczącym jest Kai Hansen. Autorzy tego dzieła dostali pozew za użycie na okładce loga Firefoxa. Album, jak sama nazwa wskazuje, opowiada o bardzo wolnym tempie podróżowania po Niemczech. Dominują solówki gitarowe i bezsensowne zdania.

[edytuj] Lista utworów

  1. Rebelion in Dreamland (Rozpierducha w krainie snów) – członkowie zespołu miewali problemy z koszmarami sennymi o długich podróżach po świecie i postanowili wyżalić się w tej piosence.
  2. Man On A Mission (Facet na misji) – Kaiu na haju chwali się, że jest na misji.
  3. Fairytale (Bajka) – przedłużenie poprzedniego utworu.
  4. All of the Damned (Wszyscy tępi) – Hansen przedawkował aspirynę i dostał takiego otępienia mózgu, że próbował złapać tęczę do rąk.
  5. Rising of the Damned (Tępi wstają) – krótki ciąg dalszy poprzedniego utworu. Najwidoczniej gitarzysta, po odtruciu, obiecał sobie, że już więcej nie będzie brał leków nieznanego pochodzenia.
  6. Gods of Deliverence (Bogowie wiary) – Hansen udowadnia, że fajnie jest być ateistą.
  7. Farewell (Do zobaczenia) – tu z kolei Hansen żegna się z przyjacielem, któremu głosu gościnnie udziela Hansi Kürsch.
  8. Salvation's Calling (Zbawienie wzywa) – a tu bardziej optymistycznie. Wszyscy będą zbawieni, jeee!
  9. Land of the Free (Kraj wolności) – o Niemczech, Niemcach i tym jak jest im dobrze. Melodia mocno stylizowana na Power Rangersy.
  10. The Saviour (Zbawiciel) – z dupy wzięty czterdziestosekundowy przerywnik.
  11. The Abyss of the Void (Czeluść Otchłani') – i mamy koniec świata.
  12. Time to Break Free (Czas na przerwę, czas na Kitkat) – jedynym, który przeżyje ten koniec będzie Michael Kiske i to właśnie on zrobi sobie przerwę.
  13. The Afterlife (Życie po życiu) – smętny utwór o Ingo Schwichtenbergu, który akurat wtedy popełnił samobójstwo.

[edytuj] Wyjce, garotłuki i szarpidruty

  • Kai Hansen – darcie mordy, gitara.
  • Dirk Schlächter – więcej gitary.
  • Jan Rubach – gitara z czterema strunami.
  • Thomas Nack – naczelny garotłuk.
  • Hansi Kürsch – wspomagające darcie mordy w Farewell.
  • Michael Kiske – darcie mordy w Time to Break Free, wspomagające darcie mordy w Farewell.
  • Sascha Paeth – klawisze.
Nasze strony
Przyjaciele