Liebe ist für alle da

Liebe ist für alle da
Wykonawca Rammsztajn
Wydany 16 października 2009
Gatunek industrial metal
Długość 46 minut i kilka sekund
Wytwórnia Universal
Producent Jacob Hellner
Następny Album Made in Germany 1995–2011
Poprzedni Album Völkerball

Liebe ist für alle da – szósty i jak na razie ostatni album studyjny niemieckiego zespołu Rammstein, przeznaczony dla zakochanych par, dzieci w wieku przedszkolnym i pensjonariuszy sanatoriów i domów spokojnej starości. Okładka płyty przedstawia słynny renesansowy obraz „Lekcja anatomii doktora Mengele”.

[edytuj] Tracklista

  1. Rammlied – przerobiony utwór „Rammstein” z pierwszej płyty, którego wykonywanie na każdym koncercie znudziło się zespołowi. Następna aktualizacja hymnu za 10 lat.
  2. Ich Tu Dir Weh – opowieść o uroczym życiu w sadomasochistycznym małżeństwie i o posiadaniu przykrej choroby układu moczowego, polegającej na obecności drutu kolczastego tam, gdzie go być nie powinno.
  3. Waidmanns Heil – hymn kłusowników, nucących ją podczas wielogodzinnego sterczenia w leśnych chaszczach.
  4. Haifish – singiel opowiadający o rekinie z depresją, w teledysku tradycyjna polska stypa, na której bójka wybucha jeszcze przed podaniem alkoholu. Podczas grania tego utworu na koncercie gitarzyści mają możliwość udać się na kawę.
  5. B******** – **** * *******, *** *****. ***** ******* * ****, ** ****** * ***.
  6. Frühling in Paris – młodzież w wieku przedszkolnym stwierdziła, że ten miłosny utwór jest za delikatny i odmówiła jego słuchania, przez co nie wiadomo o czym on konkretnie jest.
  7. Wiener Blut – przerobiona pioseneczka Arki Noego. W tym przypadku ojciec nie trzyma za rękę...
  8. Pussy – niemiecko-angielski utwór o „Blitzkriegu mięsnym orężem”. W teledysku wszelkie możliwe zboczenia, od transwestytów po monstrualnych rozmiarów niemiecką flagę.
  9. Liebe ist für alle da – kolejna miłosna piosenka, co ciekawe, ostrzejsza niż niejeden utwór na tej płycie.
  10. Mehr – opowieść o tym, jak bardzo skromność przydaje się w życiu.
  11. Roter Sand – dzieci w wieku przedszkolnym definitywnie odmówiły współpracy i złożyły pozew do trybunału w Strasburgu.
Nasze strony
Przyjaciele