Light Me Up

Light Me Up
Wykonawca Prawie Lekkomyślni
Wydany 27 sierpnia 2010 roku
Nagrywany w USA
Gatunek rock alternatywny, hard rock
Długość za długi
Wytwórnia Interscope Records
Producent Kato Khandwala
Następny Album Uderz Mnie Jak Mężczyzna (EP)
Poprzedni Album Prawie Lekkomyślni (EP)

Light Me Up (pol. Oświeć Mnie) – pierwszy album studyjny Lekkomyślnych. Wcale nie mówi on o oświeceniu.

[edytuj] Tracklista

  1. My Medicine (Moje leki) – pierwsza piosenka na płycie, mówi o tym, że ktoś pomieszał leki Tejlor.
  2. Since You’re Gone (Odkąd odszedłeś) – piosenka o tym, że odkąd ktoś odszedł, życie Taylor ruszyło do przodu. Najkrótsza z całego albumu.
  3. Make Me Wanna Die (Sprawiasz, że chcę umrzeć) – ktoś sprawia, że Taylor chce umrzeć. Pierwszy singiel z tej płyty.
  4. Light Me Up (Oświeć mnie) – piosenka z tytułem trafnym bardziej, niż pozostałe piosenki. Jest o tym, by ktoś oświecił Taylor, gdy upadnie.
  5. Zombie – jest o tym, że Tejlor to zombie, i że ci, którzy ją skrzywdzili, chcą, by znowu się potknęła. [1]
  6. Just Tonight (Właśnie tej nocy') – piosenka o tym, że właśnie tej nocy Taylor gdzieś zostanie. Drugi singiel na płycie.
  7. Miss Nothing (Pani niczego) – jest o tym, jaka to Taylor jest arogancka, zwiedziona itd. Trzeci i ostatni singiel z tego albumu.
  8. Goin’ Down (Idę na dno) – mówi o tym, że wszystko, czego potrzebuje Tejlor to ktoś, kto ją ocali.
  9. Nothing Left to Lose (pol. Nic do Stracenia) – mówi o tym, że odkąd Tejlor z kimś umarła, nie ma nic do stracenia. Najdłuższa w całym albumie.
  10. You (Ty) – piosenka o tym, że ktoś nie potrzebuje Taylor, zaś ona go potrzebuje.
  11. Factory Girl (Wyprodukowana dziewczyna) – ostatnia na płycie. Wcale nie mówi o wyprodukowanej dziewczynie.

Przypisy

  1. Niech chodzi ostrożniej…
Nasze strony
Przyjaciele