Lista filmów nagrodzonych Oscarem

And the winner is…

Gospodarz chce wzbudzić napięcie, ale każdy i tak wie jaki film wygra

Lista filmów nagrodzonych Oscarem – co tu dużo pisać, jest to spis zwycięzców (bądź nominowanych w największej liczbie kategorii) ceremonii Nagród Komercji Filmowej, której nie prowadzi Ricky Gervais, toteż nie ma sensu jej oglądać.

[edytuj] Laureaci

  • 2015Birdman – bo na Zachodzie każdy lubi oglądać ptaki.
  • 2014Grawitacja – za wywołanie zawrotów w głowie, w efekcie czego widzowie zwymiotowali popcorn, na czym zarobiły kina, bo byli zmuszeni znowu go kupić.
  • 2013Miłość – za uśpienie widzów, na czym zarobiły kina, bo spowodowało to obejrzenie go przez nich jeszcze raz.
  • 2012Służące – za wywołanie w widzach płaczu, na czym zarobiły kina, sprzedając chusteczki po zawyżonej cenie.
  • 2011Jak zostać królem – zz–za z–z…zrobienie f–f–f… f–f–filmu biogragraficznenego, k–k… tóry n–nie bbył aż t–t–tak nudny–ny.
  • 2010Avatar – my też nie wiemy za co.
  • 2009Slumdog. Milioner z ulicy – w zamian za zaprezentowanie historii wszystkich gwiazd Hollywoodu. Bo, umówmy się, ogólnie ten film to był żałośniczy słaboszczak.
  • 2008To nie jest kraj dla starych ludzi – za tytuł.
  • 2007Infiltracja – za nawiększy plagiat w historii kina.
  • 2006Tajemnica Brokeback Mountain – za kontrowersje, przez co Jodie Foster się oburzyła.
  • 2005Za wszelką cenę – za wszelką cenę. Bilety były tak drogie, że kina zarobiły na tym tytułowy million dollar. Prócz tego – za skarpetki. Tak bardzo śmierdziały, że kinomani zmuszeni byli do zakupu butli z tlenem, w które zaopatrzone były kina – toteż sobie zarobiły jeszcze więcej.
  • 2004Władca Pierścieni: Powrót Króla – za to, że to już koniec.
  • 2003Pianista – za poziom żydowstwa.
  • 2002Pearl Harbor – za najlepszą komedię roku.
  • 2001Czekolada – któż nie lubi czekolady? (Psst, byle gówno to dla amerykańców najwyższej klasy czekolada).
  • 2000Jeździec bez głowy – za stanowienie przykładu jak nie robić adaptacji. Produkcja ta była obowiązkowa w szkołach teatralnych.
  • 1999Matrix – za zupełny brak realizmu i samobójstwa kilku Japońców.
  • 1998Titanic – za to, że utonęli.
  • 1997Gruby i chudszy ale cały czas czarny – za wynalezienie sposobu na oszczędność w dobieraniu obsady.
  • 1996Braveheart. Waleczna dupa – za gołą dupę Melasi.
  • 1995Forrest Dumb – za alegorię przeciętnego Amerykanina.
  • 1994Lista Szwindlera – za wybitną rolę Tomka Karolaka. Naprawdę tam był, sprawdź se na filmłebie.
  • 1993Bez przebaczenia – za jawny rasizm Clinta Westwooda.
  • 1992Milczenie Jodie Foster – za brak sceny.. ekhem, kontrowersyjnej.
  • 1991 – przeciętny film – w tym roku nagrodę przyznano przeciętnemu filmowi za jego zaskakującą przeciętność, gdyż jak stwierdzono – przeciętność jest także wyrazem oryginalności.
  • 1990Moja lewa stopa – nagrodę dostał Daniel Day–Lewis za ukazanie swojej lewej stopy. Tak bardzo śmierdziała, że kinomani zmuszeni byli do zakupu butli z tlenem, w które zaopatrzone były kina – toteż sobie zarobiły. Metoda zadziałała tak sprawnie, że powtórzyli ją w 2005.
Nasze strony
Przyjaciele