Live Through This

Live Through This
Wykonawca Dziura
Wydany 12 kwietnia 1994
Gatunek grunge
Długość w sam raz
Wytwórnia Rekordy Geffena
Producent Paul Q. Kolderie
Następny Album Zapytaj o to!
Poprzedni Album Piękna na zewnątrz

Live Through This – drugi album Dziury. Od poprzedniego różni się tylko tym, że nagrywano go w jakiejś przyzwoitej jakości, a nie lodówką.

[edytuj] Tracklista

  1. Violet – tu jest literówka, bo miało być „violent”, ale Courtney tego nie zauważyła i wydała płytę z błędem. Ale ważne, że piosenkę polubili ludzie.
  2. Miss World – wokalistka uważa, że jest panią całego świata lub Miss[1].
  3. Plump – wrzucanie naczyń do łóżka dziecka i zjadanie go[2].
  4. Asking for it – bardzo ważne pytanie o TO[3].
  5. Jennifer's Body – Courtney wyznaje, że jest lesbijką i jest zakochana w niejakiej Jennifer.
  6. Doll Parts – wokalistka wyznaje, że jest robotem-lalką, zaprogramowanym, żeby zniszczyć ludzkość.
  7. Credit in The Straight World – przydatna wiedza o tym, że zaszczyt w prawdziwym świecie kosztuje nogę i oko.
  8. Softer, Softest – o paskudnej chorobie – dostawania pęcherzy od wszystkiego, dalszą część pominiemy ze względu na nieletnich użytkowników.
  9. She Walks On Me – świry, zazdrość Courtney o kobietę.
  10. I Think That I Would Die – dziecko zabrała opieka społeczna, gdy zobaczyła opakowania po tabletkach i butelki po syropach.
  11. Gutless – o tchórzu nieposiadającym żadnych przyjaciół, w którym Courtney się zakochała.
  12. Rockstar – powrót do szkoły – czyli do wagarów, bo jak wiadomo gwiazdy rocka nie chodzą do szkoły.

Przypisy

  1. Do tego akurat jej daleko
  2. Kanibalizm?
  3. Wy to tylko myślicie o jednym, zboczeńcy!
Nasze strony
Przyjaciele