Living Things

Living Things
Wykonawca Linkujący Park
Wydany 26 czerwca 2012
Gatunek nu metal, rapcore
Długość za długi
Wytwórnia Ci od Królika Bugsa
Producent Rick Rubin, Mike Shinoda
Następny Album Impreza Myśliwych
Poprzedni Album Tysiąc Słońc

Living Things (ang. Żyjące Rzeczy) – kolejna płyta linkującego parku. Sposób na zarobienie więcej $ przez zespół.

[edytuj] Piosenki

  1. Lost In The Echo – Chester jest zgubiony w dudnieniu – bynajmniej według tłumacza Google.
  2. In My Remains – o jakichś szczątkach...
  3. Burn It Down – piosenka mająca na celu szerzenie palenia downów, więc jeśli ją lubisz – spal swojego kolegę.
  4. Lies Greed Misery – trochę darcie, a trochę nie. W pewnym momencie odnosimy wrażenie, że Chester zamienił się w Biebera.
  5. I'll Be Gone – Wokalista po niżej opisanym melanżu wylądował w szpitalu.
  6. Castle of Glass – Bennington twierdzi, że jest w zamku ze szklanek. Widzę, że Linkin Park był na melanżu...
  7. Victimized – niecałe dwie minuty darcia się o czymś czego i tak nie zrozumiemy... Piosenka ku czci Szatana!
  8. Roads Untraveled – zespół zgubił się podczas drogi do studio i uznał to za wstrząsającą historię godną opisania.
  9. Skin To Bone – Chester znowu śpiewa o pierdołach. A! Już wiem, jest na kacu po wcześniej wspomnianym melanżu, albo jeszcze nie wytrzeźwiał...
  10. Until It Breaks – ktoś dał Bradowi mikrofon. Mike znowu coś tam gada.
  11. Tinfoil – Folia aluminiowa, czyżby zespół polubił ekologię?
  12. Powerless – Chester z chłopakami był chyba bezsilny pisząc ten teks.

Reszta nie jest godna miejsca w Nonsensopedii. W sumie te też nie były. No może z wyjątkiem Victimized (jeśli nie wiecie dlaczego, to przeczytajcie drugą część opisu).

Nasze strony
Przyjaciele