Lloyd Grant

Lloyd grant

Oto i on

Lloyd GrantRasta gitarzysta funkowo-rockowy. Ma się czym pochwalić bo jest członkiem pierwszego składu złomiarskiego zespołu Metallica.

[edytuj] Metallica

Lloyd to jeden z niewielu gitarzystów Mety, który zrobił tylko jedno arcydzieło, czyli solówkę do Hit The Lights, która została wrzucona na pierwszą długogrającą tego zespołu, znana powszechnie jako Drunk'em All. Grał bardzo dobrze technicznie i chciał zostać w Metallice ale pijaczyna Jaymz uznał, że jego dredy są mało szatańskie i go wywalił. Tak naprawdę jednak chodziło o to, że za mało pił a był już kandydat idealny na miejsce wioślarza. Nie pasował też do zespołu bo był czarnuchem. W zespole zabawił niecały rok 1982.

[edytuj] Poza Metallicą

Lloyd obraził się na złomiarzy, że pozwolili grać jego solo Największemu partaczowi gitary i odszedł. Pobrzdąkał w paru mało znanych zespołach, nagrał kilka albumów i wyprzedał kilka ze swoich wioseł. W 2013 dostał zaproszenie od Mety na jeden koncert w Fillmore. Traf chciał, że zagrał na gibsonce zajebanej od boskiego Kirkusia. Obecnie zarabia na życie opowiadając anegdoty o formowaniu zespołu złomiarzy. Jest to jeden z emogitarzystów, jednak na tyle tchórzliwy że się nie pociął jeszcze.

Nasze strony
Przyjaciele