Luke Skywalker

Ojciec mu wrogi, mamy nie znał, więc samotnie ciągle witał nowy dzień!

Zespół Enej o Luku

Luke Skywalker (pol. Łukasz Niebochodzik) – nieogarnięty emo z Tatooine. Człowiek znany z tego, że musiał zbawić całą Galaktykę i jakoś tego dokonał, niszcząc życie dużej grupie ludzi.

[edytuj] Życiorys

[edytuj] Zemsta Shitów

Luke jest małym niemowlęciem i niczego specjalnego nie dokonuje. Jego siostra ustawiła się lepiej i została księżniczką, a on musiał iść do wujostwa na farmę.

[edytuj] Nowa Beznadzieja

Luke już został emo, buntuje się przeciw opiekunom i użala się nad swoim losem. Kiedy oni giną, może wyruszyć zbawiać świat z dwoma podejrzanymi robotami: złotym sztywniakiem, odwróconym łażącym śmietnikiem i człowiekiem, który miał uratować wszystkich, a przynajmniej księżniczkę Leię[1]. Ów człowiek ginie, a Luke rozwala gwiazdę, co śmierdzi.

[edytuj] Imperium Kapituluje

Luke ucieka z lodowatej planety Gorąco i trafia do Doliny Rospudy, gdzie spotyka pewnego gremlina, co przestawia szyk zdań. Luke postanawia przestać być emo, zostaje zielonym i hippisem. Z niewiadomych przyczyn zaczyna widzieć przyszłość i już wie, że musi zbawić przyjaciół, co natychmiast z nieudanym skutkiem czyni. Za to spotyka wreszcie ojca, ale chyba nie bardzo się cieszy z tego spotkania, bo traci rękę.

[edytuj] Powrót Yeti

Luke wraca na Tatooine i ratuje kolejnego przyjaciela już jako prawie pełnoprawny Dżedaj. Musi jednak zabić ojca, więc pojawia się w kolejnym rezerwacie przyrody zamieszkałym przez skarlałe, brunatne Yeti. Potem pyskuje starszym, bo chce być alternatywnym, bo dobro jest takie vintage, a zło mainstreamowe. Udaje mu się zbawić ojca, którego zabija Darth Sidious i wszystko rozpływa się w słodkim, cukierkowym stylu.

[edytuj] Późniejsze życie

Szczegóły nie są znane, jednak z prawie całkowitą pewnością można ustalić, że Luke nawiązał znajomość z innym takim, co to również zbawiał świat na okrągło.

Przypisy

  1. Doskonała okazja, aby się wprawiać w ratowaniu uniwersum
Nasze strony
Przyjaciele