MTV Polska

(Przekierowano z MTV)

Murzyni pajacujący na szklanym ekranie.

Definicja MTV wg wykształciuchów

Mamo! Na MTV jest muzyka!

Typowa rzecz niemożliwa do zrealizowania

Murzyn TeleVision – amerykańska telewizja teoretycznie muzyczna dla idiotów. Nadaje trędy światowej muzyce, ale jedynie 5 godzin na dobę,i to tylko i wyłącznie w nocy. Przez pozostałe paręnaście godzin lubią puszczać jakieś bzdurne programy „rozrywkowe” i dobranocki.

[edytuj] Ramówka

[edytuj] Polska

  • MTV EMA – gala rozdania nagród na najbardziej chałowy zespół w Europie minionego roku i tak dalej.
  • Włatcy móch – kreskówka dla niewyżytej młodzieży, najbardziej wychwytywana przez polskie telewizje. Podróba South Parku. Zerżnięta w dodatku od innej stacji a mianowicie TV4.
  • Player MTV – program kradnący filmiki z YouTube, prowadzi go Kasia Murzyńska (jej nazwisko pasuje jak ulał do kanału MTV).
  • Pimp My Room – murzyńska podróba Domu Nie Do Warszawy Poznania.
  • Moja Własna Gwiazda – program o poszukiwaniu swojej drugiej połówki (patrz: partnera do chędożenia), w polskiej edycji Polacy poszukują odpowiedników amerykańskich gwiazd typu Rihanna czy Britney, aczkolwiek w praktyce zupełnie niepodobnych do „oryginału”.
  • 52 – nawet sam Chuck Norris nie wie o co chodzi w tym programie, a powstał tylko po to aby sezon ogórkowy stał się jeszcze bardziej ogórkowy.
  • Ekipa z Warszawy – kolejna zmutowana wersja Big Brothera, w której ludzie nie wypCenzura2ją z chałupy. Tego programu nikt normalny nie obejrzy, chyba że podnieca się pewną liczbą podzielną przez 3 i 23.

[edytuj] Niepolska

  • Happy Tree Friends – kreskówka dla przedszkolaków, którzy mogą dzięki niej poznać nowe sposoby samoobrony.
  • South Park – znów kreskówka dla niewyżytej młodzieży, prezentuje nieco wyższy poziom językowy niż Włatcy (wypowiadane przez bohaterów wyzwiska są bardziej wyszukane i poetyckie).
  • Jackass – zabijający się skejci-masochiści. Coś dla poszukiwaczy nowych rozrywek.
  • Paris Hilton My New BFF – program dla małych dziewczynek, aby mogły pooglądać sobie wspaniałe życie Parysi i jej KoFfAnYCh pSsIEpsioOo3k, oraz nauczyć się jak balangować aby wylądować w więzieniu lub w Krychnowicach.

Nasze strony