Madagaskar

Madagaskar
Królewskie Królestwo
Madagaskar flaga.png
Flaga Madagaskaru. Na tle barw narodowych jaśnie panujący Król Julian, w prawym dolnym rogu – mango
Stolica Antananarywa
Król Król Julian XIII
Wielki Wódz Maurice
Kanclerz Mort
Symbole Zamieszki, drzewa
Dewiza Nie tykaj stopy!
Hymn „Wyginam śmiało ciało”
Ludność Trochę człowieków i dużo zwierząt
Język urzędowy Juliański
Ustrój Dyktatura zwierzęca
Religia Julianizm
Waluta Mango

Madagaskar wyspa koło Afryki. Była kolonia Polski ukradziona przez Francuzów. Władzę w państwie sprawuje samozwańczy władca wszystkich lemurów[1].

[edytuj] Geografia

Stolica madagaskar.jpg

Stolica

Prezydent madagaskar.jpg

Pałac prezydencki

Madagaskar jest koło Afryki i znajduje się na południu globu. Jest silnie ufortyfikowany, gdyż ciągle próbują go zdobyć murzyni.

[edytuj] Historia

Pierwsze wzmianki o Madagaskarze pochodzą jeszcze sprzed naszej ery[2], kiedy to Hebrajczycy zaczęli się domagać przesiedlenia siebie do Ziemi Obiecanej. Pisali wtedy na murach Żydzi na Madagaskar. Tak się jednak nie stało, a w XVIII wieku udało się Polakom przejąć ten kraj mimo, że i tak tam nie ma żadnego Polaka. Potem okazało się, że Polak, który podbił kraj jest Francuzem i nie jest Polakiem. Podczas bicia się o narodowość tego gościa Madagaskar uzyskał niepodległość i stał się ofiarą dyktatury nikogo innego jak Króla Juliana. Ten obecnie w kraju tym nie przebywa, ale to nie broni mu nadal rządzić 22 milionami służących na wyspie.

[edytuj] Demografia

30% mieszkańców Madagaskaru stanowią Arabowie, 15% Murzyni, a 2% – Polacy handlujący cebulą. Pozostałe 53% to zwierzęta, z czego 99,9% stanowią lemury.

[edytuj] Ciekawostki

Z ciekawostek warto wymienić to, że na Madagaskarze dzień 5 sierpnia nie istnieje, 6 marca jest 20 lipca, a Gwiazdka - 40 grudnia (Nikogo nie obchodzi, że nie ma takiego dnia). Autentyczną ciekawostką jest fakt, że padł tam największy wynik w meczu piłki nożnej 149:0. Piłkarze SOE Antananarivo prostestowali, strzelając sobie gole samobójcze przeciwko wątpliwemu rzutowi karnemu w poprzedniej kolejce, który pozbawił ich szans na obronę tytułu mistrzowskiego ligi madagaskarskiej.

Przypisy

  1. Et cetera, et cetera, a teraz wszyscy robimy hura!
  2. Czyli dawno.
Nasze strony
Przyjaciele