FANDOM

Madagaskar
Królewskie Królestwo
Madagaskar flaga
Flaga Madagaskaru. Na tle barw narodowych jaśnie panujący Król Julian, w prawym dolnym rogu – mango
Stolica Antananarywa
Król Król Julian XIII
Wielki Wódz Maurice
Kanclerz Mort
Symbole Zamieszki, drzewa
Dewiza Nie tykaj stopy!
Hymn „Wyginam śmiało ciało”
Ludność Trochę człowieków i dużo zwierząt
Język urzędowy Juliański
Ustrój Dyktatura zwierzęca
Religia Julianizm
Waluta Mango

Madagaskarwyspa koło Afryki. Była kolonia Polski ukradziona przez Francuzów. Władzę w państwie sprawuje samozwańczy władca wszystkich lemurów[1].

Geografia edytuj

Autowreckers

Stolica

Njem house in Cameroon

Pałac prezydencki

Madagaskar jest koło Afryki i znajduje się na południu globu. Jest silnie ufortyfikowany, gdyż ciągle próbują go zdobyć murzyni.

Waluta edytuj

Na Madagaskarze dominującą walutą jest mango, za które można kupić np. mango (nie ma to jak wysoko rozwinięta gospodarka).

Historia edytuj

Pierwsze wzmianki o Madagaskarze pochodzą jeszcze sprzed naszej ery[2], kiedy to Hebrajczycy zaczęli się domagać przesiedlenia siebie do Ziemi Obiecanej. Pisali wtedy na murach Żydzi na Madagaskar. Tak się jednak nie stało, a w XVIII wieku udało się Polakom przejąć ten kraj mimo, że i tak tam nie ma żadnego Polaka. Potem okazało się, że Polak, który podbił kraj jest Francuzem i nie jest Polakiem. Podczas bicia się o narodowość tego gościa Madagaskar uzyskał niepodległość i stał się ofiarą dyktatury nikogo innego jak Króla Juliana. Ten obecnie w kraju tym nie przebywa, ale to nie broni mu nadal rządzić 22 milionami służących na wyspie.

Demografia edytuj

30% mieszkańców Madagaskaru stanowią Arabowie, 15% Murzyni, a 2% – Polacy handlujący cebulą. Pozostałe 53% to zwierzęta, z czego 99,9% stanowią lemury.

Ciekawostki edytuj

Z ciekawostek warto wymienić to, że na Madagaskarze dzień 5 sierpnia nie istnieje, 6 marca jest 20 lipca, a Gwiazdka - 40 grudnia (Nikogo nie obchodzi, że nie ma takiego dnia). Autentyczną ciekawostką jest fakt, że padł tam największy wynik w meczu piłki nożnej 149:0. Piłkarze SOE Antananarivo prostestowali, strzelając sobie gole samobójcze przeciwko wątpliwemu rzutowi karnemu w poprzedniej kolejce, który pozbawił ich szans na obronę tytułu mistrzowskiego ligi madagaskarskiej.

Przypisy

  1. Et cetera, et cetera, a teraz wszyscy robimy hura!
  2. Czyli dawno.