Made in Germany 1995–2011

Made in Germany 1995–2011
MadeinGermany
Licz do pierwiastka z 53 i szukaj!
Wykonawca Rammsztajn
Wydany 5 grudnia 2011
Gatunek Industrial metal
Długość w cCenzura2 długo
Wytwórnia Universal
Producent kto by sobie nim gitarę basową zawracał
Następny Album Videos 1995–2012
Poprzedni Album Liebe ist für alle da

Made in Germany 1995–2011 – album niemieckiego (tfu!) zespołu Rammstein będąca nieśmiałą próbą odpowiedzi na nurtujące ludzkość i Ferdynanda Kiepskiego pytanie jak zarobić tak, aby się nie narobić?. Z powodu zerowej obecnie aktywności grupy w studiu nagrań, możemy wnioskować, iż cel został osiągnięty.

Płyta ta powstała, gdy sprzątająca w domu Tilla Ukrainka przewróciła stojak z płytami zespołu, na skutek czego połamały się w kawałki. Sprytna sprzątaczka zebrała jednak część fragmentów, skleiła ze sobą i nieświadomie stworzyła nową płytę, będącą kompilacją, co ciekawe, najbardziej dochodowych utworów.

[edytuj] Utwory

  1. Engel – opowieść o byłym selekcjonerze reprezentacji Polski, Jerzym Engelu, który mógł zostać aniołem, a został pośmiewiskiem.
  2. Links 2-3-4 – utwór będący wyznaniem członków zespołu, twierdzących, że woleliby mieszkać przy Rosa-Luksemburg-Straße niż przy Adolf-Hitler-Platz. W teledysku zgraja mrówek kiwająca rytmicznie odwłokiem na koncercie.
  3. Keine Lust – krótki utwór o masturbacji, gwałceniu słoni i awarii w elektrociepłowni.
  4. Mein Teil – trochę dłuższy utwór opowiadający o zjadaniu karnych kutasów, obowiązkowo z wytrawnym[1] winem.
  5. Du hast – jedna wielka gra słów, w której sami członkowie zespołu nie wiedzą o co chodzi. Możliwe, że oprócz dwóch w miarę oficjalnych wersji tekstu jest również trzecia, będąca przepisem na mortadelę.
  6. Du riechst so gut – pierwszy singiel zespołu, pochodzący z czasów gdy jego członkowie byli jeszcze młodzi i piękni biedni. Mówi o bieganiu za dziewicami i ich wąchaniu.
  7. Ich will – najbardziej dochodowy utwór Rammsteina z powodu teledysku, w którym okradają bank.
  8. Mein Herz brennt – utwór o niewiadomoczym, teledysk o niewiadomoczym, drugi teledysk o niewiadomoczym… Najważniejsze, że kawałek dał zespołowi dużo ojro.
  9. Mutter – rozmyślania o tym, czy ktoś niemający rodziców może być matkojebcą.
  10. Pussy – jak skończysz osiemnaście lat to się dowiesz o czym to jest, zboku.
  11. Rosenrot – krótka bajka z morałem, mówiącym, że geje żyją dłużej. W teledysku rumuńska wieś i ksiądz-erotoman.
  12. Haifisch – utwór o rekinie mającym depresję, który jako, że mieszka pod wodą jest pozbawiony pomocy lekarskiej.
  13. Amerika – singiel o tematyce cCenzura2 wie jakiej, mówiący, że konsumpcjonizm, amerykanizacja, globalizacja i defenestracja to zło.
  14. Sonne – przyspieszony kurs liczenia do 10 po niemiecku dla średniozaawansowanych. Teledysk często oglądany przez gimbusów, chcących zobaczyć cycki Królewny Śnieżki.
  15. Ohne dich – ciężkie jest życie taternika…
  16. Mein Land – jedyny utwór, który został napisany na potrzeby tej płyty. Miejska legenda mówi, że tytuł tak naprawdę brzmi Minecraft.

Przypisy

  1. Czyli wytworzonym z wysokiej jakości jabłek typu jakiegokolwiek

Nasze strony
Przyjaciele