Magdalena Ogórek

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiej polityk. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Magda

Madziunia we własnej osobie

McDusia

Magdalena podczas konwencji wyborczej. Tego wieczoru wyglądała trochę niewyraźnie

Warzywka

Ogórkowa na zdjęciu grupowym kandydatów na prezydenta

Wystawię swą sekretarkę!

Szatański pomysł Leszka Millera – 2015

Mniam dziś ogórkowa na obiad.

A to już coś osobistego z archiwów

Też wpadnę na Sylwester z Dudą. Co się będę kisić

Madzia jedzie na imprezę w Pałacu Prezydenckim

Magdalena Ogórek (ur. 23 lutego 1979 w Rybniku lub w bezimiennej wiosze – trwają spekulacje) – polska celebrytka, a tak dokładniej to aktorka oraz historyk i doktor nauki.

[edytuj] Nieznane życie

Przez niemal trzydzieści sześć lat swojego życia Madzia była nikomu nieznana. Nawet rodzicom. Zdobywała wykształcenie i zawód, była żoną posła SLD. Nic, ogółem, nie zapowiadało tego, że kobieta z prowincjonalnego miasta zdobędzie sławę. Oprócz nauczania i bycia żoną swojego męża zagrała kilka epizodów w filmach i serialach. Jej uroda była podziwiana już wtedy, jednak nikt się jej szczególnie nie przyglądał. Do czasu…

[edytuj] Wielka polityka

Był sobie pewien wilk. Rządził już raz królestwem i od tamtego czasu jego poparcie coraz bardziej spadało. On natomiast pragnął władać całym ciemnogrodem. Dwoił się i troił, jednak nie wychodziło, bo wciąż nie zyskiwał poparcia. Mało tego – było coraz mniej ludzi zainteresowanych wilkiem. Gdy tak myślał, jak uzyskać władzę, w oko wpadła jego partyjna sekretarka – biała owieczka Magdalena Ogórek. Chytry wilk naobiecywał jej różnych rzeczy. Od tamtej pory Magda stała się jedną z najbardziej znanych twarzy hulanki Millera, gdyż bierze udział w wyborach prezydenckich 2015. Jest w dodatku jedną z trzech lub czterech kandydatów mających jakiekolwiek szanse na wygraną. Dzięki Magdzie o ksywie Ogórkowa zamiary wilka powoli spełniają się, bo SLD jest o wiele bardziej rozpoznawalne niż rok czy nawet kilka lat temu. Owieczka Magda natomiast przemawia i mąci w głowach wyborcom. Uzyskuje tym samym duże szanse na wygraną.

Maga miała duże szanse na zostanie prezydentem. Ładna buzia, ładna prezentacja i ładne inne walory. No ale podkładanie głosu przez Millera przyczyniło się do przegranej. Madzię szybko przegonił Kukiz, potem jeszcze pan z muszką zdobył trochę głosów więcej.

Madzia jednak uznała, że trzeba dostosować się do rzeczywistości. Porzuciła lewicę z nazwy i przeszła do sympatyków lewicy realnej. Teraz gnębi byłych SS-manów, którzy ukradli obrazy podczas II wojny światowej.

Nasze strony
Przyjaciele