FANDOM

Clipboard01

Piłkarze w MZ…

Clipboard023

W MZ piłkarze też są emo

Manager Zone – niezwykły, internetowy manager futbolu i hokeja. Robiony przez skąpych blondasów. Jest w nim coś z darmowych MMORPG – za wszystko trzeba płacić tzw. Power Tokens'ami, za które kupuje się Członkostwo Klubowe. Jak również z gladiatusa – admini to największe nooby.

Członkostwo Klubowe edytuj

Jedynie za 25 Power Tokens'ów miesięcznie dostajemy magiczną rzecz – członkostwo klubowe. Dzięki niemu możemy robić z naszą drużyną rzeczy nierealne – zmieniać kolory koszulek (na razie tylko na meczach i treningach), zrobić herb naszego Teamu – dodając np. orła do nazwy Sokoły Żukowo. W piłce nożnej zawodnikom kupujemy również włosy, brodę, tatuaże itd. Nasza drużyna jest wtedy jeszcze lepsza i piękniejsza.

Symulator edytuj

Zbiór kodów regulujących progresywne modulowanie algorytmów krzywych czasoprzestrzennych prowadzących do losowego wyłonienia zwycięzcy w spotkaniu dwóch drużyn piłkarskich zarejestrowanych w serwisie internetowym Managerzone, który od lat usiłuje udawać grę managerską on-line. Pierwszy symulator powstał na początku milenium i od tej pory mimo rozlicznych modyfikacji i update'ów jest przyczyną różnego rodzaju schorzeń nerwowych oraz chorób układu krążenia prowadzących do zawału i udaru mózgu. Symulator ma zasięg globalny i na wyżej wymienione choroby narażone jest około 700 tysięcy ludzi na wszystkich kontynentach oraz w nieistniejącym państwie emzet.

Symulator jest unowocześniany średnio raz na dwa lata, obecny nadal frustruje, ale jego autorzy są z niego niezmiernie dumni.

Geneza powstania edytuj

Niektórzy badacze zjawiska symulatora emzet podejrzewają, że Szwedzcy programiści znaleźli symulator w koszu na śmieci przed jednym z domów w Shropshire w Anglii. Powiązania z braćmi Paule’m i Olivier’em Collyer’ami twórcami popularnej serii Championship Manager jest tu jak najbardziej uzasadnione. Według oficjalnej wersji podanej przez portal Managerzone symulator powstał po długie i owocnej pracy programistów zatrudnionych w firmie. Jeden z nich pozwolił sobie powiedzieć w kontekście pytania „jak powstał symulator” słynne słowa „na początku był chaos”. Trzeba dopowiedzieć, że chaos pozostał…

Zasady działania edytuj

Nikt nie wie, na jakiej zasadzie działa symulator. Nawet jego twórcy mają z tym problem. Na zasadzie długoletnich obserwacji użytkownicy zielonego serwisu doszli do wniosku, że symulator działa na zasadzie „chcemisie”, co w praktyce oznacza, że jak mu się chce to wygrywa jedna drużyna a jak mu się nie che to wygrywa drużyna druga, remis wyliczany jest wówczas, gdy symulator ma niestrawności.

Legendy edytuj

Wobec skąpego zasobu danych dotyczących emzteowego symulatora narosło wokół niego wiele legend i teorii spiskowych. Do najpopularniejszych należą te, że symulator został tak skonstruowany by dawać fory drużynom ze Szwecji, a po dołączeniu do serwisu Chin także drużyn z tego kraju. Inna legenda mówi, że symulator jest bardzo uproszczoną formą rzucania monetą i stąd jego nazwa popularna losowator. Mniej popularna, ale bardzo prawdopodobna legenda czy też teoria spiskowa mówi, że symulatora w ogóle nie ma a wyniki poszczególnych meczów wprowadzają ręcznie w system robotnicy sezonowi z Europy Wschodniej i nielegalni emigranci z Indochin.