Marcin Tyszka

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego erotomana. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Breast cake

Tort urodzinowy Marcina Tyszki

Dalej!!! Pokaż cycki!!!

Marcin Tyszka w swoim żywiole

Marcin Tyszka (ur. 13 kwietnia 1976) – fotograf-erotoman, specjalizujący się w robieniu zdjęć Anji Rubik, gołym babom lub nagiej Anji Rubik. Najbardziej jurny juror programu Top Model.

Filozofia fotograficzna Marcina Tyszki opiera się na stwierdzeniu, że kobieta ma najwięcej do pokazania, kiedy nie ma nic na sobie. Uprawia więc on fotografię kobiet rozdzianych. Innych rzeczy nie fotografuje, ponieważ kiedy raz próbował zrobić zdjęcie lipie czarnoleskiej, ta nie chciała się rozebrać. Podobnie rzecz się miała z Pałacem Kultury i Nauki. Artystycznym niepowodzeniem skończyło się także fotografowanie przy pomocy aparatu rentgenowskiego, choć wtedy – jak sam przyznał – „Po raz pierwszy udało mi się zobaczyć wnętrze kobiety”.

Marcin Tyszka w swej pracy używa aparatu z obiektywem wąskokątnym, więc im modelki chudsze, tym łatwiej mieszczą mu się w kadrze. Niespełnionym marzeniem Marcina jest zrobienie zdjęcia nagiej Wenus. Ciekawym wyzwaniem byłyby również zdjęcia do aktów Prezesa Rady Ministrów.

Nasze strony
Przyjaciele