Marek Juniusz Brutus

Disambug Ten artykuł dotyczy rzymskiego polityka. Zobacz też inne znaczenia nazwy „Brutus”.

Marek Juniusz Brutus (Marcus Iunius Brutus) – znany działacz gangu rzymskiego, morderca i nieprawny syn Gajusza Juliusza Cezara.

[edytuj] Biografia

Jako jeden z wyższych stopni działającego w starożytności gangu od zawsze pragnął przejąć władzę nad miastem i „interesem”. W walce pomiędzy Pompejuszem a Cezarem popierał Pompejusza, za co poszedł na odsiadkę. Już w 48 p.n.e. wrócił ułaskawiony i poparł ojca, gdyż ten rządził miastem.

Brutus, niezłomny i odważny, wraz z kolegami, wujkiem Simplusem i Panią Premedytacją (kimkolwiek ona jest) w bestialski sposób zamordował Cezara, szlachtując go widelcami, łyżkami i sztyletami, po czym skumoterzył się z Kasjuszem i dokonywał kolejnych morderstw. W międzyczasie spotkał marynarza imieniem Popeye i od pierwszego wejżenia go znienawidził, a następnie przysiął sobie że odbierze mu dziewczynę, przez co trochę zaniedbał swoją pracę. W pewnym momencie spartaczył robotę i zginął na wskutek zadławienia węglem.

Nasze strony
Przyjaciele