Marek Suski

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
YouTube logo (2013-2015)
Marek Suski podczas pracy w komisji śledczej

Co w tym śmiesznego?

Marek Suski o tym artykule

Żadne Dudy, żadne Tuski, prezydentem tylko Suski!

Internet o Marku

Jesteś Pan idiotą!

Ludwik Dorn o Suskim

Panie marszałku, mordo ty moja, dziękuję za te dodane 30 sekund, ludzki pan.

Marek Suski do marszałka Sejmu

Marek Witold Suski (ur. 11 czerwca 1958 w Grójcu) – polski polityk, poseł, wiceprzewodniczący komisji śledczej ds. Amber Gold. Od 17 grudnia 2016 roku zawodnik MMA – w pierwszym pojedynku zmierzył się z posłem Platformy Obywatelskiej Michałem Szczerbą. Walkę przegrał na oczach fanklubu Szczerby.

Jako nastolatek uwielbiał podróżować autostopem. Miał jednak problemy z milicją, która uważała, że Marek jest kobietą i że ucieka z zawodówki. Potem przez wiele lat zajmował się promocją kultury, głównie twórczością rosyjską poświęconą Katarzynie Wielkiej. Zanim został posłem i jedną z marionetek był fryzjerem gdzieś w Radomiu. Współtworzył Porozumienie Centrum, następnie Prawo i Sprawiedliwość. Do dziś (z prymusu) chwali się swoją skromnością, polegającą na pomijaniu jego nazwiska przy tworzeniu tej partii. W 2001 roku dostał się do wymarzonego Sejmu.

W 2009 roku dostał od lewackiej młodzieżówki mopa. Jak sam przyznał, był to bardzo fajny żart.

14 grudnia 2016 roku dowiedział się, że Katarzyna Wielka jest umoczona w Amber Gold.

Nasze strony
Przyjaciele