Mark Zuckerberg

Mark zuckerberg1

Akademicka wersja Facebooka

Mark zuckerberg2

Cała prawda o zarobkach Marka

Lubię to!

Mark Zuckerberg zapytany co myśli o Facebooku

Mark Zuckerberg – twórca serwisu Facebook, najmłodszy miliarder na świecie i członek człowiek roku dziennika Dy Tajms.

[edytuj] Młodość

Mark urodził się we wsi na przedmieściach Nowego Jorku w mugolskiej rodzinie. Urodził się przedwcześnie i z powikłaniami, a jego matka była chora psychicznie dlatego rozpieszczała go i opiekowała się nim bez przerwy. Był aspołeczny i wszyscy w szkole go gnoili. Ponieważ nie miał innego wyboru został kujonem, informatykiem i czarodziejem.

[edytuj] Harvard

Przez jego atak hakerski Przez błąd komputera liczącego punkty na owutemach został przyjęty do Hogwartu – szkoły dla kujonów czarodziei. Znalazł tam wielu podobnych do niego kolegów. Razem z nimi założył portal „Potbook”[1]. W kilka dni zalogowali się na nim wszyscy uczniowie. Został jednak szybko zamknięty przez komunistyczne władze uczelni. Mark załamany chciał się zabić, ale zanim skoczył z mostu prof. Trelawney miała narkotyczną wizję. Widziała w niej doskonały świat pełen no-liferów siedzących przed komputerami, wymieniających się słit fociami, lubiących to i sadzących drzewka w Farmville.

[edytuj] Facebook (Książkoryj)

Info Główny artykuł: Facebook

Dnia 4 lutego 2004 r skończyła się epoka atomu i zaczęła epoka Facebooka. Zaczęło się niewinnie tak jak z Naszą-Klasą nk.pl – portal miał służyć odnajdywaniu starych znajomych, a zamienił się w alternatywną rzeczywistość milionów ludzi.

Przypisy

  1. Pot (ang. marihuana)
Nasze strony
Przyjaciele