FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Matematyka dyskretna|tutaj].

Matematyka dyskretna – dziedzina matematyki, której jak sama nazwa na siebie wskazuje należy uczyć się dyskretnie. Wykładowca wchodzi na salę na paluszkach i w tenże sposób cały czas się porusza, co rusz chowając się za ławkami i kolumnami. Na zajęciach tych mówi się wyłącznie szeptem (lub ewentualnie można pisać liściki na małych karteczkach, w ten sposób zwracając się bezpośrednio do poszczególnych studentów). Powszechne zastosowanie mają również puszczane oczka, oraz dyskretna gestykulacja. Ważne jest także, by na sali nigdy nie było zbyt jasno.

Czego możesz się nauczyć? edytuj

W sumie niewiele, ale coś tam jednak jest:

Na matematyce dyskretnej możesz się dowiedzieć, że koło jest kwadratem i na odwrót, a także to jaki pierścionek (pierścień) wybrać dla swojej ukochanej. Tak samo będziesz miał okazje sprawdzić czy relacje między Tobą i twoją dziewczyną lub innymi osobami są zwrotne (np: masz ochotę zabić jakiegoś sukinsyna, dzięki matmie dowiesz się czy ten sukinsyn również chce zabić ciebie, czyli czy relacja między wami jest symetryczna). Matematyka dyskretna jest bardzo przydatna w życiu jak widać, ale matematycy, którzy ją praktykują, są zobowiązani dyskrecją wieczną i nie mogą uczyć nikogo tych tajemnych technik życia bez specjalnego certyfikatu dyskrecji.

Oczywiście musimy przy okazji obalić mit, jakoby matematyka dyskretna była zbiorczą nazwą wszystkich działów matematyki, które to zajmują się badaniem struktur nieciągłych.

Crystal 128 calc To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny matematyki. Jeśli rozwiązywanie różniczek to twoje ulubione zajęcie – rozbuduj go.