Matt Sorum

Disambug Ten artykuł dotyczy amerykańskiego perkusisty. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Matt-sorum

Puknę tu, puknę tam, może sobie coś zagram!

Matt Sorum (ur. 19 listopada 1960 w Venice Beach) – amerykański perkusista. Bardzo bliski przyjaciel Slasha, grał z nim w trzech zespołach.

Na perkusji zaczął się uczyć, kiedy tylko nauczył się chodzić (przedtem miał problem ze stopami od perkusji) i w sumie czymśtam to zaowocowało, bo udało mu się zagrać w kilku znaczących zespołach takich jak: Y Kant Tori Read, The Cult, Guns N' Roses, Slash's Snakepit czy Velvet Revolver, w którym gra do dziś.

Do The Cult przyjęli go aż dwa razy, ale to raczej ze względu na brak perkusistów, niż jego wątpliwy talent. Z Gansami nie występował często, ale za to aktywnie. Zresztą – trudno go nie zauważyć z takimi kudłami.

[edytuj] Osobowość

Najbardziej szatański (po Slashu) członek zespołu. Jeden z niewielu perkusistów GN'R, który pokazywał swoją przynależność do wyznawców szatańskiego hard rocka. Na scenie może i bierny (no bo jak perkusista może być czynny?), ale za to w gary walił niczym Kuba Rozpruwacz w kobiety. W stosunku do innych członków zespołu był okropny – nikogo nie lubił i sam też nie był lubiany, często płakał w kącie, ale nigdy nie został emo.

[edytuj] Ciekawostki

  • Jego perkusja to tylko iluzja – tak naprawdę to miał schowane małe radyjko, bądź grał z playbacku.
  • Był dobrym kucharzem, umiał usmażyć jajka i zagotować wodę na herbatę.
  • Nosił chustkę, żeby zakryć brzydkie znamię, które zostało mu po wojnie secesyjnej.

Nasze strony
Przyjaciele