Metalizer

Metalizer
Wykonawca Szwedzki Baton
Wydany 16 marca 2007
Nagrywany 2002, w otchłani Szwecji
Gatunek power metal
Długość w sam raz
Wytwórnia Czarne Żeremie Records
Producent Tommy Tägtgren
Następny Album Sztuka Wojny
Poprzedni Album Władza nad Światem

Metalizer – trzeci wydany album Sabatonu. Nagrany został w 2002, ale został uznany za zbyt słaby, żeby zostać wydanym. Okazało się jednak, że jest jeden głupi kraj, w którym ludzie będą słuchali wszystko, co zostało nagrane przy użyciu szwedzkich batonów i specjalnie dla jego obywateli wydano ten album.

[edytuj] Lista utworów

  1. Hellrider – utwór o piekielnym jeźdźcu.
  2. Thundergods – tutaj Szwedzi postanowili ukraść Manowarowi ich ulubionego nordyckiego boga i zrobili o nim piosenkę. Ale z drugiej strony mieli prawo. To w końcu ich przodkowie wymyślili Thora.
  3. Metalizer – niezwykle ambitny utwór o byciu metalowcem i rozpierdzielaniu gitar, co ciekawe utrzymany w lekkich klimatach.
  4. Shadows – piosenka napisana na dowód, że przeczytali Władcę Pierścionków, a przynajmniej fragment.
  5. Burn your crosses – piosenka nagrana w hołdzie Ku-Klux-Klanowi, aby nieprzerwanie trwali w swoim fachu.
  6. 7734 – o... niby jest tam coś o płomieniach, bogu metalu, ale o czym konkretnie traktuje ten kawałek, nie wiedzą nawet jego fani.
  7. Endless Nights – o trwających przez całe noce polarne imprezach zespołu.
  8. Hail to the King – piosenka o charakterze monarchistycznym. Specjalnie dla polskich korwinistów.
  9. Thunderstorm – w tej piosence dowiadujemy się o tym, że Broden boi się burzy.
  10. Speeder – co tu dużo mówić... amfa i tyle.
  11. The Master of the World – o tym, jak metal jest pokrzywdzony i o tym, że mamy robić rozróbę całą noc żeby przetrwał.

[edytuj] Utwory dodane na reedycji z 2010 roku

  1. Jawbreaker – cover zespołu Kapłan Judasza, w którym zespół pokazuje jak bardzo można nie dać rady czegoś zagrać i zaśpiewać.
  2. Dream Destroyer – o tym jak producent zniszczył marzenia zespołu z poprzedniego albumu.
  3. Panzer Battalion – wersja demo dla psychofanów.
  4. Hellrider – na żywo w Västerås.

[edytuj] Twórcy

  • Joakim Brodén – wokal,
  • Rickard Sundén – gitara i chórki,
  • Oskar Montelius – gitara i chórki,
  • Pär Sundström – gitara basowa,
  • Daniel Mullback – perkusja,
  • Daniel Myhr – klawisze.
Nasze strony
Przyjaciele