FANDOM

Disambug Ten artykuł dotyczy pierwszej gry z serii. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.
Uwaga!
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / Waarschuwing / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Miej się na baczności, jeszcze nie jest za późno i zawsze możesz pominąć tę sekcję.
Wielki Brat Patrzy

Fejk!

Polskie internety o Metin1
Metin

Możesz nie wierzyć, ale to naprawdę jest Metin1

Metin (znane też jako Metin1) – mało znana, wręcz legendarna gra komputerowa, święty Grall i obiekt kultu nerdów oraz ich dziewczyn[1]. Pierwowzór ulubionej gry młodszej generacji graczyMetina2. Wydana w 2002 roku po trzech latach produkcji przez grupę pijanych Koreańczyków firmę Ymir Entertainment, wydana została jedynie w języku koreańskim oraz angielskim.

Rozgrywka edytuj

Fabuła Metina1 jest podobna do fabuły jej kontynuacji – na spokojną krainę spadają kamienie Metin, które robią rozpCenzura2ol, a celem gracza jest naprawienie tego bałaganu. W odróżnieniu od swojej kontynuacji, kamera ustawiona jest pod skosem, jak w Diablo. Cała gra opiera się w większości na założeniu tej piekielnej gry, choć głównym źródłem zarobku jest łowienie ryb.
Tak, drodzy Metinowcy, jedynka nie była w czy de. Nie wyglądała jak Metin, nie grało się w nią jak w Metina, i nie da się tam selać Pajenczej Włuczni +3. Proszę nie przecierać oczu, nie płakać, nie lamentować i wytrzeć monitor. Proszę także nie szukać adresu autorów – pitbull dyrektora BARDZO nie lubi niezapowiedzianych gości.
A ty tam w rogu, odłóż ten pisto... Cóż, za późno... Trudno, jednego nooba mniej.

Kontrowersje edytuj

Metin1 do tej pory cieszy się ogromną grupą fanów. A właściwie cieszyłaby się, gdyby ktoś wiedział o jej istnieniu. Jest ono z nieznanych powodów ukrywane przez tajne organizacje pozarządowe. Jednak kilka osób, w tym paru Polaków[2] złamało zabezpieczenia i zarejestrowało się w grze. W niewyjaśnionych okolicznościach zaczęło im nagle dopisywać szczęście, zaczęli wygrywać w loteriach itp. Możliwe że to jest powodem ukrywania tytułu przed światem.

Makabryczne-morderstwo-nożem

Istnieje też inna legenda. Mówi ona, że gdy liczba osób zarejestrowanych przekroczy 1000000, będzie koniec świata.

Jednakże, jeżeli ta tajna teczka wykradziona z tajnych archiwów (spalić przed przeczytaniem) mówi prawdę, to w momencie gdy grac... <odgłos dźgania nożem>

Linki zewnętrzne edytuj

Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.

Przypisy

  1. Kogo ja próbuję oszukać?
  2. Do przewidzenia...