Międzyzdroje

Międzyzdroje (niem. Misdroy) – miejscowość nad morzem leżąca między Szczecinem a Świnoujściem. Plaża ma 15 cm i co roku się zmniejsza.

[edytuj] Atrakcje

Miedzyzdroje herb 2010.svg

Herb Międzyzdrojów

  • Coroczna, letnia gala, na którą zjeżdżają się polskie celebrity, by przyłożyć swą dłoń do gównianego odlewu tejże.
  • Żubry i inne zwierzątka w Wolińskim Parku Narodowym.
  • Kręcone lody przy molo.
  • Molo.
  • Gryfy – zadaszone skupiska barów, budek z goframi, automatami do gier i szafą grającą. Są takie dwa: Gryf II i Gryf III (pierwszego gdzieś wcięło).
  • Sprzedawca lodów na plaży opowiadający żarty: Lody, lody, za darmo!... Były wczoraj! i Lody, lody, za darmo! Patyczek 2 zeta! He, he, pozostało nam tylko rwać boki.
  • Amfiteatr z częstymi występami gwiazd, zwłaszcza kabaretów.

[edytuj] Sport

Międzyzdroje posiadają znakomitą bazę kompleksów sportowych. Rozpoczynając od kortów tenisowych, przez baseny w hotelach, aż do najważniejszego – miejskiego stadionu, na którym wali nowością. Gra tam klub piłkarski Fala Międzyzdroje, któremu średnio ta gra wychodzi. Oprócz sztucznej murawy, stadion ma też szatnie (!), bieżnię i miejsce, by sobie poskakać wzwyż.

[edytuj] Herb

Na herbie Międzyzdrojów jest ukazana plaża, kotwica w morzu oraz słońce za morzem. A za nim – godło Macedonii. Pusta plaża symbolizuje małe zainteresowanie kurortem, morze z kotwicą puste morze, w którym można znaleźć tylko żelazne odpady. Słońce robi za znak głupstwa i oczekiwania na nie mieszkańców, a flaga i herb Macedonii przypomina, że za Bałtykiem leży właśnie Macedonia. Pod koniec 2009 roku pojawiły się pogłoski, że herb tegoż miasta jest nielegalny.

Nasze strony
Przyjaciele