Michał Adamczyk

Disambug Ten artykuł dotyczy polskiego prezentera telewizyjnego. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Michał Adamczyk

Michał Adamczyk prowadzi Wiadomości

Michał Adamczyk (ur. 16 marca 1972 w Gdyni) – polski dziennikarz telewizyjny, twarz obiektywnej, pluralistycznej, wiarygodnej i szczęśliwej nowych Wiadomości. W przeciwieństwie do lewaka, komucha i syna zbrodniarza Kraśki nie ma żadnej wady wymowy.

[edytuj] Biografia

Najpierw pracował na kanale Polonia 1, a następnie znalazł się w ekipie TVN. Co ważnie, nie ma w rodzinie żadnego esbeka, ubeka, milicjanta ani nie jest spokrewniony z Andrzejem Rzeplińskim. W 2001 roku przeszedł do TV Puls. Mimo wściekłych ataków amerykańskiej telewizji, w 2001 roku rozpoczął współpracę z TVP.

16 stycznia 2016 zaczął prowadzić Wiadomości (udowadniając, że państwo polskie odzyskało godność) i informować, jak opozycja próbuje zdestabilizować państwo oraz krytykuje Platformę, która woli rozróby uliczne zamiast uhonorowania bohaterów pamięcią. Trzeba zaznaczyć, że esbekom bardzo nie podoba się to, że Adamczyk prowadzi serwis informacyjny. Na szczęście prezydent przemówił jak trzeba i uciszył skowyt odsuniętych od koryta komuchów. Na szczęście Polska ma coraz mocniejszą pozycję na arenie międzynarodowej i tacy prezenterzy jak Adamczyk nikomu nie przeszkadzają.

Noia 64 apps knode To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny mediów i prasy. Jeśli podoba ci się Monika Olejnik – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele