Michael Uhrmann

Disambug Ten artykuł dotyczy niemieckiego skoczka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Michael Uhrmann Oslo 2011 (training)

Michi jest na tyle sympatyczny, że nie będziemy się z niego nabijać

Michael Uhrmann (ur. 16 września 1978 w Wegscheid) – były niemiecki skoczek narciarski. Ilekroć brany był na zawody, zdobywał punktowane miejsca. Wyjątki policzyć można na palcach. Często zdarzały mu się sezony, w których każdy występ kończył punktowanym miejscem. Był tak dobry, sympatyczny i ułożony, że trudno jest cokolwiek o nim napisać, choć wypada.

[edytuj] Początki

Szesnastoletni Uhrmann, podobnie jak większość juniorów, karierę rozpoczął na lokalnych zawodach. Miało to miejsce w Oberstdorfie w 1994 roku. Dał tam jednak, podobnie jak większość juniorów, ciała i na tym skończyła się jego przygoda w tymże sezonie. Rok później, na MŚ juniorów skakał dość dobrze na tle innych dzieci, co zaowocowało powołaniem do reprezentacji. Zaczął startować już od początku sezonu i mimo swoich bardzo dobrych wyników, szybko odesłany został do kraju, gdzie siedział na swoim niemieckim zadupiu bez perspektyw na przyszłość. W następnych trzech sezonach przestał praktycznie w ogóle być zabierany na zawody Pucharu Świata, a z braku lepszego zajęcia wstąpił do pałkarzy, by chronić mienia narodu niemieckiego.

[edytuj] Długa kariera

Na pożegnanie z dyscypliną, spieprzył skok w konkursie drużynowym na Mistrzostwach Świata w Oslo i tym samym stał się bohaterem narodowym Słowenii. Wróci teraz najpewniej tam, skąd przybył, oddając się służbie narodowi.

Crystal Clear app Volume Manager Autor tej sekcji wpisał tu raptem parę słów. Jeżeli denerwuje Cię takie postępowanie – rozwiń ją.

Nasze strony
Przyjaciele