Mike Wengren

Mike Wengren – perkusista i najbardziej zapomniany członek zespołu Disturbed, choć to drugie płynie raczej z pierwszego. Charakteryzuje się wieczną powagą. Niedawno zapuścił sobie brodę, co może świadczyć o próbach upodobnienia się do jakiegoś czarnoksiężnika.

[edytuj] Kariera w zespole

W 1994 wraz z Danem, zapomnianym Kmakiem i jeszcze bardziej zapomnianych Erichem Awaltem założyli zespół Brawl. Był to kolejny, bezpłciowy zespół nu metalowy, którego brzmienie niczym nie odstawało od reszty tandetnych garażówek i nawet jego samowyuczone zdolności gry na perkusji zupełnie nic nie zmieniły[1]. Dwa lata później zespół za sprawą pewnego łysola przemianowany został na Disturbed, a Mike jak grał, tak gra do dziś z niezmiennym, posępnym wyrazem twarzy.

[edytuj] Próby zauważenia

Polscy fani, jako jedni z najlepszych najbardziej narwanych na świecie wrzucili w pewnym momencie najbardziej zapomnianego członka z zespołu na tapetę. Przez kilka dni na oficjalnej stronie fanclubu podziwiać można było niezwykle interesujące nagrania, na których Mike przez kilka minut z jednej kamery naparzał w garnki. O dziwo znaleźli się tacy, którym się to spodobało. Reszta natomiast wyzbyła się wątpliwości co do kwestii dlaczego Wengren jest najmniej zauważalnym członkiem zespołu. Być może dlatego ciągle jest smutny.

[edytuj] Inspiracje

Mike, jak każdy muzyk, wzrował się na innych muzykach starego pokolenia i jak każdy muzyk nu metalowy, wzorował się na członkach thrash metalowych gigantów jak alternatywna Metallica czy potulny Slayer. Dowodzi to prawu fizyki, iż przekazując energię łatwo można utracić jej część.

[edytuj] Życie prywatne

Mike jak wygląda, tak się prowadza. W jego smutnym żywocie oprócz walenia w gary jest miejsce tylko na powagę, a wszelkie przejawy radości są od razu niwelowane. Posiada cycatą blond żonę, której wizerunek lekko gryzie się z wizerunkiem smutnego perkusisty w czerni. Coś jak Doda i Nergal, tylko w wersji 30%.

Przypisy

  1. To tak napisane jakby mogły...

Nasze strony
Przyjaciele