Minerwa McGonagall

Minerwa Mcgonagall

Oto ona.

Minerwa McGonagall (znana również jako Ta-Która-Zadaje-Za-Dużo-Pracy-Domowej) – bohaterka serii książek o Chorym Portierze. Stara, sztywna, owdowiała wiedźma. W wolnych chwilach przechadza się po Hogwarcie udając kotkę woźnego – Panią Norris.

[edytuj] Dzieciństwo

McGonagall ostro zakuwała uczęszczając do Hogwartu. Złośliwi mówią, że była mułem od odrabiania prac domowych młodego Toma Riddle'a[1]. Ojciec Minerwy był mugolem, a jak później się okazało, również gejem. Miał kochanka, dla którego zostawił matkę Minerwy, któą wstrząsnęło o tak bardzo, że nie zaliczyła jednego z SUMów na maksymalną ilość punktów. Minerwa się załamała i pobiegła do Albusa Dubledore'a, który był opiekunem jej domostwa. Dumbus próbował pocieszyć Minerwę, jednak mu nie wychodziło, ponieważ z dziewczynkami nigdy mu nie wychodziło, bo, jak wszystkim wiadomo, był gejem. Minerwa postanowiła wyżalić się matce, ale kiedy wróciła na święta do domu dowiedziała się, że matka jest na odwyku.

[edytuj] Praca w Hogwarcie

Dumbledore myśląc, że McGonagall da mu spokój wyznał jej, że jest gejem, ale ona zagroziła mu, że jak nie przyjmie jej do pracy to ogłosi prawdę całemu światu i doda trochę o tym, że dyrektor molestuje uczniów. Została nauczycielem transmutacji, ale to jej nie wystarczyło. Po jakimś czasie poszła do Dumbusa i znowu zaczęła mi grozić i domagać się posady wicedyra. I ją dostała. Od tamtej pory szczyciła się szczerą nienawiścią wśród większości uczniów i nauczycieli. W swojej karierze uczyła m.in. Smarkerusa Snape'a, Jamesa Portiera i Lilly Evans (później Portier).

[edytuj] Wrogowie

Dolores, Minerwa, Sybilla

Z przyjaciółkami..

Głównym wrogiem Minerwy była Dolores Umbridge, która siała zamęt i słodycz po całej szkole, czego profesor McGonagall nie była w stanie znieść. Najgorsze było, że landryna podważała jej autorytet i okazała się większą suką niż sama McGonagall, więc Minerwa zrobiła rozpierduchę na cały Hogwart i postawiła się Umbridge, a tamta się poryczała i wbiegła do Zakazanego Lasu, gdzie banda przesłodziudkich kucyków pony porwała ją dla okupu, ale nikt nie chciał zapłacić, więc później byli zmuszeni ją wypuścić.

[edytuj] Dyrektorka

Po śmierci Dumbusa, z rąk Snape'a, McGonagall została dyrektorką. Jednak nie mogła pocieszyć się długo obsadą naczelnej gwałcicielki Hogwartu, bo po objęciu przez Voldzia Ministerstwa Magii jej posade objął Smarkeus. Minerwa się wkurwiła, i w ostatniej części walczyła ze Smarkeusem w Wielkiej Sali o posadę dyrektora. No i wygrała walkowerem, bo tamten tchórz nawiał. Kiedy ponownie została dyrektorem mogła wreszcie spełnić swoje największe marzenie i wypowiedzieć zaklęcie ( Piertrotum Lokomotum), dzięki któremu jakieś ludziki zeskakiwały ze ścian i broniły Hogwartu ( I tak gówno zrobiły).

Przypisy

  1. I nie tylko.
Nasze strony
Przyjaciele