Ministerstwo Magii

Ministerstwo Magii - taki zwykły rząd, w którym urzędują takie osoby z różdżkami. Pracuje tam kilkaset tysięcy osób. To takie coś z departamentami, wydziałami, mini-wydziałami, midi-wydziałami, nie-wydziałami, zarządami, nie-zarządami, urzędami, nie-urzędami, biurami, nie-biurami, komisjami, nie-komisjami siedzibami, nie-siedzibami, etc...spać...

[edytuj] Minister Prezydent Premier MagEaster Dyrektor Inżynier Magii w Ministerstwie Magii

Jak wiadomo każde ministerstwo musi mieć swego szefu. Po kolejnych wyborach wybrano Korneliusza Sknota, który niestety doprowadził do II wojny światowo-Valdkowej. Później wybrano nieszczęśliwca Śmigeoura, a ten z dziecinną ciekawością zjadł za dużo Wymiotek Pomarańczowych, gdy przyszedł do sklepu rudych bliźniąt. Kiedy na następnych wyborach wygrał Pies Thicknesse, jego największy fan doprowadził do jego śmierci, gdy zaserwował galaretkę z Pomarańczami Wymiotkami przez pomyłkę Ups.... Nareszcie wybrano w porę okejowego ministra, ale cóż mówić, Kingsley to Król.

[edytuj] Arterium Magiczne

Ministerstwo schowało się ze wstydu pod ziemią. Dlaczego? Bo tam tak rzadko sprzątają, że to arterium dla mrówek. Oczywiście w specialnej budce możesz zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i w ten sposób wyślą cię się wprost do arterium. (Poamiętać: nie przyjmują nieupoważnionych, mugoli, bezrobotnych w poszukiwaniu pracy, bezrobotnych nieposzukujących pracy, charłaków, charłaków na kursie Wmigurok, konserwatorów, sprzątaczek, ufoludków, Marsjanów, trolli, niezabawnych użytkowników miejsca, kucyków My Little Pony i także tych, którzy są niepełnoletnimi dwulatkami szczególnie o imieniu Kevin, które dźgają ślimaki różdżkami).

[edytuj] Departamenty i kafejki

Na wstępie przestrzegamy, że nie przyjmujemy nowych pracowników dla większej ilości szkieletów w arterium.

[edytuj] Departament Magicznych Gier i Sportów

W tym departamencie proponujemy kafejkę Goooooooooooooooooooooooooooooooooooool!. Jeżeli się załapiecie na znajomość z pracownikami to może wygrać darmowe bilety na Mistrzostwa Wszechświata. Zniżka do przegranej w Gargulkach i spamania w Urzędzie Patentów Absurdalnych. Przez oczywiste czynniki warto obejrzeć w arterium walki ze smokami podczas Turnieju Trollmagicznego.

[edytuj] Departament Transportu

Osobiście proponujemy nawy hit: kafejka internetowa "Kafejka Internetowa" z widokiem na ścianę. Mieści się tu zajezdnia mioteji butlonosych i Sieci Fiuu (także pod nazwą Frrrr). Jeżeli chcecie wiedzieć coś na temat naszych kolei wystarczy zajrzeć tu. Pamiętajcie możecie korzystać również z usług Portkey.

[edytuj] Departament Międzynarodowej Współpracy Osób z Różdżkami

Najlepsza kafeja "MagEaster" w Arterium. Jeżeli zależy ci na uznaniu naszego ministra wybierz się do Nie-Komisji Handlu, żeby pohandlować starymi i niepotrzebnymi zeszytami do matmy.

Nasze strony
Przyjaciele