FANDOM

Mocny-full

Mocny Full złagodzi Kiepskich życie

Mocny Full – polskie piwo występujące w serialu Świat według Kiepskich. Ulubiony napój Ferdynanda Kiepskiego i jego syna, bardzo chętnie spożywany także przez ich sąsiadów oraz okolicznych obywateli, jak również pana Badurę. Często bywa używane jako waluta przy drobnych transakcjach handlowych i zakładach.

Wypadki edytuj

Ponieważ Mocny Full to najmocniejsze piwo w Polsce, czasem po jego spożyciu zdarzają się różne wypadki:

  • 85-letnia staruszka umarła na sam widok tegoż piwa, syn w spadku dostał mieszkanie.
  • Białostocki policjant po wypiciu trzech puszek Mocnego Fulla wypadł przez okno, bo go nie zauważył; zmarł na miejscu.
  • Marian Paździoch po wypiciu dwóch skrzynek piwa wrócił do domu na czworaka w samych kalesonach.
  • Arnold Boczek po wypiciu czterech skrzynek piwa rozwalił drzwi od prywatnej publicznej toalety.
  • Waldemar Kiepski po wypiciu sześciu skrzynek piwa zawieruszył gdzieś swoje ulubione hantelki.
  • Ferdynand Kiepski po wypiciu dziewięciu skrzynek piwa zgubił swojego lewego laczka.
  • Pan Badura po spożyciu dziesięciu skrzynek piwa nie czuje różnicy, a jak nie ma różnicy, to po co przepłacać?.

Ciekawostki edytuj

  • Ferdynand Kiepski bez dostępu do tegoż trunku (wstrzymano jego dystrybucję i usunięto ze wszystkich sklepów na terenie całego kraju z powodu domniemanego zatrucia piwa), stracił sens życia i w ciągu 2 dni postarzał się o 40 lat.
  • Mocny Full jest jedynym piwem w Polsce rekomendowanym przez Instytut Matki i Dziecka oraz przez Zakłady Chemiczne w Policach.
  • Puste puszki po tym piwie są wykorzystywane jako wałki do włosów w teledysku do piosenki Telefon w wykonaniu Lejdi ZGaGi.
  • Mocny Full w odcinku 353. („Powrót Waldusia z Ameryki”) został zastąpiony przez CYC BEER.
  • Ferdynand Kiepski jak dotąd jest rekordzistą w piciu tegoż trunku.
  • Konkurentem tego piwa jest niejaki Mocarny Knur oraz Super Extra Lux.