Modelka

Joanna Krupa in Ed Hardy by Christian Audigier, Photographed by Ed Kavishe for fashion wire press

Modelka wypuszczona dzięki wspaniałomyślności hodowców na wybieg

MaleS

Modelka (wym. pol. madl) – monotonna długaśna kobieta, przechadzająca się po wybiegu na pokazie mody, ubrana w wątpliwy kombinezon, zwany czasem sukienką.

[edytuj] Funkcje

Modelka spełnia wiele przydatnych funkcji w społeczeństwie, za spełnianie których dostaje grube miliony jałmużny. Należą do nich:

  • Swoimi wystającymi żebrami i twarzą kosmity odwracanie uwagi od beznadziejnej kolekcji.
  • Wpędzanie kobiet w kompleksy swoją naturalną urodą.
  • Udawanie orgazmu w reklamach szamponu.
  • Stanowi temat dla magazynów i portali plotkarskich, kiedy żadna prawdziwa gwiazda nie wywołała akurat skandalu.

Jak zapewniają wszystkie przedstawicielki tego zawodu, praca modelki, polegająca na piękniewyglądaniu, pojawianiu się na zdjęciach i okazjonalnym spacerze po wybiegu jest przeraźliwie ciężka i wymaga inteligencji na poziomie Alberta Einsteina i niepowtarzalnej osobowości.

[edytuj] Płeć

Powszechnie uważa się, że modelka jest kobietą, ale jej cechy fizyczne: 180 cm wzrostu, brak tłuszczu na biodrach i cycków [1], wskazują raczej na płeć męską. Ze względu na jej (jego?) samożywność, naukowcy debatują, czy modelka należy w ogóle do gatunku homo sapiens. Podobno istnieją też całkowicie męskie odmiany modelek, zwane potocznie modelami, a najsłynniejszym przykładem jest Andrej Pejic.

[edytuj] Nawyki fizjologiczne

Do podstawowych elementów diety modelek należą środki przeczyszczające poprzeplatane niekiedy bardziej sutymi potrawami, między innymi ogryzkami owoców, owsianką na wodzie bądź skórkami ogórków. Każda modelka wypróżnia się przed i po każdym posiłku, a objętość wydzielanych przez nie odchodów jest średnio kilkukrotnie większa od objętości spożytego pożywienia.

[edytuj] Związek z modelką

Mimo wielu obiegowych opinii kwestionujących możliwość stworzenia związku z modelką okazuje się, że takie zjawisko jednak istnieje. W przypadku takiego związku, modelka stara się zdominować swojego partnera, co wynika z jej nieuzasadnionego poczucia wyższości. Związek z modelką trwa do momentu, kiedy facet zaprzyjaźnia się z fotografem, a następnie dowiaduje się, że modelki traktowane są przez niego gorzej niż bezdomny przez dresiarza na dworcu. Wówczas modelka, po uznaniu przez partnera jej przynależności do podklasy kobiecej zaczyna go nienawidzić.

[edytuj] Stopnie

W ciągu postępu kariery, tudzież marzeń o niej modelka osiąga następujące szczeble choroby zaawansowania:

  1. Stadium dietowe – modelka przechodzi na dietę, odstawia słodycze, pieczywo, zaczyna liczyć kalorie;
  2. Stadium fitnessowe pierwsze – zaczyna ćwiczyć, codziennie chodzi na fitness, żeby jak najbardziej schudnąć. Zazwyczaj popada w uwielbienie dla trenerów;
  3. Stadium fitnessowe drugie – liczba odwiedzin siłowni bądź klubu fitness przekracza 7 na tydzień. Z czasem skutkuje to rozwojem muskulatury ponad żeńskie formy, zanikiem cycków i wychudzeniem. Następuje utrata tożsamości płciowej;
  4. Stadium głodówkowe – modelka odrzuca wszelkie pokarmy poza warzywami i owocami. Je trzy razy dziennie po pół jabłka, przechodzi na dietę roślinną. Następuje utrata tożsamości ludzkiej;
  5. Stadium biegunkowe – modelka regularnie zażywa środki przeczyszczające, aby jak najbardziej polepszyć efekty odchudzania. Liczba defekacji przekracza 15 razów dziennie. Następuje utrata tożsamości fizjologicznej;
  6. Stadium oświęcimskie – modelka zaczyna wyglądać jak więzień obozu koncentracyjnego. Następuje utrata tożsamości wizualnej.

Przypisy

  1. silikon się nie liczy!
Nasze strony
Przyjaciele