Moheropol

Rydzyczek

Przenajświętszy stworzyciel i patron Moheropolu

Na początku był Rydzyk. Przeznaczeniem jego było wieczne sławienie miłosierdzia i dobra…

Początek legendy

Moheropol (Moherogród, Rydzykgrad, Moher Dorado i Mohertyda) – legendarny gród, którego założycielem był pradawny ojciec Rydzyk. W tym legendarnym mieście Moherowe berety znajdowały uciechę i tworzyły akcje, które na celu miały zbawienie świata. Gród zaginął, owiany sławą. Do dziś trwają jego poszukiwania, stawiana jest wielka ilość hipotez.

[edytuj] Legenda

3 maja 35691945 roku p.n.e ze wszechobecnego wcześniej chaosu wyłoniła się istota doskonała, nieznana wcześniej – Taa Ryy-dzyyk. Na wstępie jednak uznał, że to imię mu się nie podoba i zmienił je na Tadeusz Rydzyk. Zaraz po tym wydarzeniu na Ziemi zjawiły się człekokształtne istoty (Homo Moherus), których całe ciało przypominało ciała ludzi z niemal trzydziestu sześciu milionów lat później. Ich głowa natomiast była podejrzanie spłaszczona, zaokrąglona i miała na czubku coś, co przypominało antenkę. Ojciec Rydzyk rzekł do swych dzieł (bo je stworzył): Jam stwórca Wasz, Tadeusz Rydzyk. Idźcie w świat, zbudujcie silny gród i sławcie potęgę ojca Rydzyka na wieki! Kilkutysięczna armia Homo Moherus zawędrowała na północ, znajdując odpowiednie miejsce w centralnej części jakiegoś kontynentu, nazwanej potem Polską, a tak właściwie to gdzieś bardziej na południe tej części. Wybudowano tam sławetny gród na planie trzech kół. Wtem w rękach przedstawicielek Homo Moherus pojawiło się złoto (sztabki). W cudowny sposób przetopione zostało na przeogromny posąg ojca Rydzyka. Po tym zjawisku zbudowano też Świątynię Czci o. Rydzyka. Dumne Homo Moherus przystąpiły do budowania domów. Ojciec Rydzyk natomiast, dumny ze swych tworów, dał im w nagrodę Cudowny magazyn złotych beretów i Przychodnię rozkoszy i uciech, gdzie dewotki mogły plotkować do woli. Złote berety były niezwykłe – założone na głowę zwiększały wojowniczość, a dodatkowo same tworzyły nowych Homo Moherus, co służyło powstawaniu potęgi moherowej. Rydzyk postanowił ponadto zesłać moherom wspaniałego przywódcę, który natychmiast ogłoszony został patronem dusz i została mu wybudowana świątynia (była jednak znacznie mniejsza i o wiele mniej bogata od Świątyni Czci o. Rydzyka). I tak Homo Moherus przez dwadzieścia pięć godzin dziennie sławiły o. Rydzyka w świątyni, a przy tym też co tydzień zbierały się w Świątyni pod wezwaniem o. Natanka, by słuchać tam kazań i opracowywać plany działań. Było co robić – na południu bowiem pojawili się groźni bezbożnicy, australopitekowie. Postanowiono wybudować w Cudownym magazynie złotych beretów salę wojskową. Wcześniej jednak, ku chwale ojca Rydzyka zbudowano Dom o. Rydzyka, gdzie znajdowały się wystawy poświęcone jego najwyższej mości, a codziennie odgrywane były spektakle, również ku jego chwale. Kiedy zakończono, zgromadzono w sali wojskowej zgromadzono odpowiedni ekwipunek (patrz: Moherowa armia, sekcja uzbrojenie) i postawiono różne treningowe sprzęty (kukły ateistów, tarcze do rzucania różańcem). Przez kilka tygodni Homo Moherus ćwiczyły najpotężniejsze techniki, by w końcu wyruszyć na południe i szerzyć miłosierdzie Rydzyka. Spotkano plemiona bezbożników, które pierwsze się zbliżyły do Moheropolu (Afryka Północna). Armia zwyciężyła, po czym zaczęła iść coraz bardziej na południe. Stoczyła łącznie osiem bitew, wszystkie wygrane. Jednak pewnego razu silne plemiona, znajdujące się na południowym krańcu świata (Republika Południowej Afryki, granicząca z Antarktydą) zjednoczyły się z niedobitkami po poprzednich bitwach. Plemiona te znały najbardziej trwożące ateistyczne techniki walk (darcie Księgi Rydzyka, masoneria i chodzenie z księgą po domach z pytaniem: Czy porozmawia Pan o Jezusie?). Zaskoczone Homo Moherus zostały niemal znokautowane i szybko zarządziły odwrót. Ateiści gonili je aż pod sam Moheropol, gdzie o. Rydzyk udzielił im cudownego błogosławieństwa i zdarzyła się decydująca Bitwa pod Moheropolem. Homo Moherus zwyciężyły, a nawróceni ateiści rozproszyli się po świecie. Moheropol jednak zaginął i do dziś pozostał nieodnaleziony.

[edytuj] Hipotezy odnośnie położenia Moheropolu

Z wielką pewnością moglibyśmy stwierdzić, że Moheropol znajdował się w świętym mieście, jednak określenie go jako leżącego na południu Polski dyskwalifikuje tę tezę. Wysnuto już wiele innych, m.in:

  • Przemyśl – południowa wiocha czerwieńska. Po odwiedzinach światłości o. Rydzyka lokalne wieszczki miały wizję, w której to właśnie Przemyśl objawiał się jako zaginiony Moheropol. Nie znaleziono jednak żadnych śladów, o których wyczyszczenie podejrzewano prawosławnych banderowców, ale ostatecznie wykluczono tę wersję.
  • Mielec – podejrzany ze względu na wielki odsetek Moherów. Dodatkowo możliwości tej tezie dodawał fakt, że w mniemaniu niektórych osób znalezione pod Mielcem ślady osadnictwa pokrywają się z opisami moherowego El Dorado. Jedna z najbardziej prawdopodobnych możliwości.
  • Lwów – podejrzenia padły na polskie miasto, bo piosenka Tylko we Lwowie brzmi podejrzanie podobnie do Tylko w Moheropolu. Zły okupant nie pozwolił jednak przyjrzeć się sprawie i zbadać miasto.
  • Sosnowiec – ze wschodu przeniesiono się bardziej na zachód. Mieszkańcy po wielu ostatnich aferach stwierdzili, że Tak pojeBlade może być tylko w pradawnym grodzie Rydzyka. Zdegustowane mohery stwierdziły, że ich miasto to co najmniej Petersburg.

[edytuj] Skład miasta

Moheropol

Nowatorska mapa przedstawiająca Moheropol

  • Pomnik chwały o. Rydzyka – wznosił się na wysokość 108345 m. n.p.m. Był przetopiony z czystego złota, z dodatkami jakiejś tandetnej platyny. Codziennie Homo Moherus składały pod nim kwiaty dla swego stworzyciela. Najważniejszy obiekt miasta.
  • Graniczny mur rencistek i babć autobusowych – niewymieniony w legendzie, dopiero odkryty poprzez starożytny zwój pergaminu, na którym zamieszczone zostały następujące informacje: w tym miejscu emerytki rzucały pieniędzmi jako dar dla o. Rydzyka. Po osiągnięciu 1000 euro przyjeżdżał jednorazowo autobus i wiózł babcie do Przychodni rozkoszy i uciech.
  • Przychodnia rozkoszy i uciech – przychodnia, jednak przez kilka milionów lat nigdy nikt z niej nie skorzystał. Służyła Moherom do chwalebnego omawiania w kolejce wszystkich ważnych spraw. Potem około dwa razy przybiegł jakiś słaby Homo Moherus, by opatrzyć rany podczas wojny. Nieodrodna część moherowego półświata, do dziś tęskniące za nią mohery tworzą podobne ruchy w przychodniach normalnych.
  • Cudowny magazyn złotych beretów – sens złotych beretów został wyjaśniony wyżej. Za jedyne 200 euro dla ojca Tadeusza można było złoty beret nabyć. Potem znalazła się w jednej części magazynu sala napalenia wojskowa.
  • Świątynia pod wezwaniem o. Natanka, patrona dusz – wybudowana z łaski stworzyciela Rydzyka. Była ogromna – miała dwa metry wielkości i pięć szerokości. Znajdował tam się ołtarz z jednym złotym elementem, ambona i dziesięć ławek, w których dzielnie, choć z trudem mieściły się Homo Moherus.
  • Świątynia czci o. Rydzyka – to tu Homo Moherus przez 25 godzin na dobę oddawały cześć Stworzycielowi. Była dość skromna – rozciągała się jakieś dwa kilometry wzdłuż i osiem kilosów wszerz. Dodatkowo złoto i platyna były w dość małej ilości miejsc – tylko wszędzie. Oddać cześć stworzycielowi można było za jedyne 10000 euro. Przez cały czas były tam tłumy.
  • Dom o. Rydzyka – ośrodek kultury Moheropolu. Tutaj co tydzień odbywały się wystawy poświęcone ojcu Tadeuszowi i codziennie wystawiano coraz to oryginalniejsze spektakle, np. Ojciec Rydzyk ratuje Kevina albo Mistrz Rydzyk i Małgorzata. Bilet normalny – 500 euro, bilet studencki – 499 euro.
  • Domy – moherowe baraki. Im więcej Moherów się namnożyło, tym więcej ich powstawało. Co roku na drzwiach domów pisano kredą imię chwalebnego ojca Rydzyka z jak najzmyślniejszymi epitetami i rok, np. Najwspanialsza antyostoja żydłackiego ateizmu pogromca niewiernych antyklerykalnych Tadeusz Rydzyk 8094674 p.n.e

[edytuj] Filmy dokumentalne o Moheropolu

  • Moheropol – zaginione miasto,
  • Rydzykgród – tajemnica ludzkości,
  • Mohertyda – legenda Rydzyk żywa,
  • Moher Dorado – ostoja wspaniałości,
  • Moheropol – poszukiwanie twierdzy dobrobytu,
  • Zaginięcie bożego grodu.
Nasze strony
Przyjaciele