Monika z Klanu

Disambug Ten artykuł dotyczy bohaterki serialu Klan. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
YouTube logo (2013-2015)
Monika w oczach Romana Polańskiego tworzącego Dziecko Rosemary
YouTube logo (2013-2015)
Monika atakuje dresika. Pierwotnie Monika miałą krzyknąć Podaj cegłę, ale gdzie cegły w parku…

Wszystko czego dziś chcę,
pamiętaj o tym,
wpieCenzura2ę wam,
patykiem o tym

Piosenka o Monice

Monika z Klanu (właściwie Monika Ross, przez dresiarzy nazwana Pudernicą) – bohaterka serialu Klan odgrywana tak doskonale, że widzowie po każdej scenie z jej udziałem mówią Wszystko czego dziś chce to wyrzucenie Moniki z serialu.

Monika od samego początku pokazywała swój buntowniczy charakter. Jako piętnastolatka została zgwałcona. Pomimo kiepskiego początku poradziła sobie wyśmienicie, zgarniając 80% udziałów w „El-Medzie”. Wystarczyła tylko śmierć drugiego męża, Wojciecha Nawrota kilka dni po ślubie. Alkoholiczka, która wydawała tylko połowę pensji na alkohol, zostawiając resztę na gry hazardowe. Po aferze hazardowej dała sobie spokój z tym nałogiem i skupiła się na zamordowaniu dawnego rywala, Adama Rudzika.

Wokół niej kręcił się Feliks Nowak, który według scenarzystów Klanu miał parodiować Wokulskiego. Traf chciał, że aktorka odgrywająca Monikę ma na imię Izabela. Aby wszystko stykało, dorzucono do obsady malarza, Tadeusza Miklasińskiego. Brak kasy u Tadka sprawił, że Feliks wykorzystał okazję i znów się zakręcił, godząc się na wieczny friendzone ze strony Moniki.

[edytuj] Ciekawostki

  • Monika gardzi strażą miejską, bo miała do nich pretensje, że nie ma ich w pobliskim parku.

Krecik To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele