Monopoly

Naziopoly.PNG

Monopoly dla nazistów

Monopoly – gra polegająca na przesuwaniu butelek wódki po planszy w kształcie trójkąta. W grze może uczestniczyć kilku graczy, każdy z nich ma 1 litr wódki rozlany do butelek o dowolnych pojemnościach. W przypadku braku odpowiedniej ilości butelek można je zastąpić słoikami, kubkami lub wypalonymi zniczami (specjalna odmiana gry – Necropoly).

[edytuj] Opis zasad

  • Gracze grają w dowolnej kolejności, jeżeli gracz nie jest w stanie grać to można przejąć jego butelki. Odbywa się to metodą brute force.
  • Grający rzuca kostką i przesuwa dowolną ze swoich butelek o ilość wyrzuconych oczek, lub podwójną ilość wyrzuconych oczek (w zależności od czasu trwania gry, w przypadku bardzo długich rozgrywek pośród profesjonalistów dopuszczalne jest przesuwanie butelek o potrójną liczbę wyrzuconych oczek).
  • Jeżeli gracz wjedzie na pole zajmowane przez butelkę (lub butelki) innego gracza, jest zmuszony wypić ich zawartość jednym haustem.
  • W wersji „Zabawna Niespodziewajka” puste butelki po napełnieniu ich dowolnym płynem wracają do gry.
  • Gra toczy się do momentu w którym wszystkie butelki będą puste lub wszyscy gracze nie będą w stanie kontynuować gry.
Nasze strony
Przyjaciele