Morsi wąs

12 Walross 2001

Oni też mają morsie wąsy

Nietzsche LIFE

Mam wąsy, więc mogę powiedzieć, że Bóg nie żyje

Morsi wąs, wąs morsa (ang. Walrus moustache) – najpotężniejsza forma męskiego zarostu, bezsprzeczna oznaka charyzmy, zmysłu przywódczego i inteligencji. Symbolizuje mistyczną jedność ze Wszechświatem i łaski Mocy spływające na posiadacza.

[edytuj] Posiadacze morsiego wąsa

Niewielu dostąpiło zaszczytu posiadania tak imponujących wąsów, jest to zarost wręcz legendarny. Niemal każdy z dumnych wąsaczy dokonał historycznych czynów. Najlepszym przykładem jest tu słynny filozof Fryderyk Nietzsche, najwybitniejszy myśliciel wszech czasów, którego wąsy bez wątpienia pozwalały mu wymyślać tak niesamowite filozoficzne tezy, a na pewno dodawały splendoru w kontaktach ze światem.

[edytuj] Pielęgnacja

Każdy morsi wąs jest unikatowy i wymaga wiele miłości i czułości. Należy go czesać każdego ranka i nacierać olejkiem nadającym mu objętości i połysku, a także często myć i używać na nim odżywki. Za nic w świecie nie wolno go przystrzygać, również jeśli łączy się z bokobrodami. Wąsy można za to podkręcać i, jeśli odpowiedniej długości, nadawać według uznania kształty takie jak rower czy skrzypce.

[edytuj] Najwybitniejsi morsi wąsacze

Przypisy

  1. Nie tym razem
Nasze strony
Przyjaciele