FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Muzułmanin|tutaj].

Muzułmanin – pasjonat podkładania bomb, ataków na pociągi, wybuchów drapaczy chmur oraz kamieniowania, podpalania benzyną i podcinania gardeł. Zgodnie z wpajaną mu nauką wywodzi się od syna Abrahama – Ismaela.

Cechy dobrego Muzułmanina przez duże M edytuj

  • Brak edukacji – może czytać tylko Koran.
  • Brak znajomości polityki, faktów oraz historii – przecież ma Koran, po co mu więcej?
  • Brak dobrych szkół wyższych, czy jakichkolwiek – ale po co? Patrz wyżej.
  • Brak czegokowiek – patrz wyżej.
  • A w ogóle po co mu więcej?
  • Dżihad ma być jego życiem.

Ludność muzułmańska przez duże M edytuj

Ludność możemy podzielić na kilka kategorii:

  1. Konwertytki muzułmańskie przez duże M.
  2. Kobiety muzułmańskie wraz z dziećmi i dobytkiem męża przez małe m (często w burkach).
  3. Mężczyźni muzułmanie przez duże M.

W literaturze światowej spotyka się również inny podział na tradycjonalistów i religie pokoju (znaczenie tego ostatniego terminu, nie zostało wyjaśnione naukowo, wciąż trwają badania). Ponieważ granica między religią pokoju a tradycjonalistami bywa nad wyraz niejasna, lepiej pozostać przy pierwszym podziale. Należy zatem tradycyjnie unikać niewygodnych, czy też niewytłumaczalnych pytań, które mogłyby naruszyć i podważyć tak złożoną doktrynę.

Istnieje również mniej oficjalny podział tj. na Muzułmanów przez duże M i cała pozostałą hołotę tego świata, to znaczy pogan m.in. chrześcijan, żydów i gejów. Ponieważ nie ma agnostyków, ateistów oraz wyznawców innych religii, więc na pewno w/w grupa należy do utajnionych żydów (tj. skrytych? nieśmiałych? wrażliwych?) lub gejów, albo podszywających się pod muzułmanów i chrześcijan.

Natomiast do heretyków należy zaliczyć mniej tradycyjnych Turków i mniej gorliwych w wierze pozostałych muzułmanów (przez małe m). Generalnie ta mało rozwinięta świadomie grupa, usytuowana w ewolucji na niższym poziomie od Muzułmanów przez duże M, nie podlega większemu opisowi w literaturze, ani też szczegółowym badaniom, raczej stanowi niechlubną plamę na honorze, którą trzeba wymazać ze światowego rankingu super Muzułmanów przez duże MM, w skrócie MM.

Konwertytki muzułmańskie przez duże M edytuj

  • Każda konwertytka ma na imię Aisha (od 6-cio letniej żony Mahometa),ewentualnie Fatima (od córki Mahometa).
  • Konwertytka to z reguły Polka.
  • Jeżeli nie jest Polką, to ma pochodzenie polskie, więc nadal wszystko się zgadza.
  • Każda konwertytka uważa, że najlepszym mężem na świecie jest Arab, nawet jeżeli tak nie jest, to ona wie lepiej.
  • Każda konwertytka dzięki mężowi Arabowi myśli, że jest piękna - przed nim, mężczyźni mówili jej tylko prawdę.
  • Najlepszą religią jest islam, nawet jeżeli same w to nie wierzą.
  • Islam jest religia pokoju, a Koran nie zawiera Sur Miecza - jeżeli takie odnajdziesz, to nie umiesz czytać ze zrozumieniem, albo w ogóle nie umiesz czytać, albo jesteś gejem.
  • Nie są zakłamane – tylko nawrócone.
  • Nie są naiwne, ale zagubione w „obcym” świecie Europy.
  • Nie są łatwe, ale gościnne inaczej.
  • Gwarantują szybkie obywatelstwo i bezproblemowy wjazd do UE.
  • Nie są wymagające – nie trzeba za nie płacić daniny ani posagu, jak za rodowite muzułmanki.
  • Zakrywają się lepiej, niż rodowite muzułmanki - są szczególnie urodziwe (inaczej).

Mężczyźni Muzułmanie przez duże M, czyli MM edytuj

  • Potomkami prawdziwych Muzułmanów przez duże M mogą być tylko mężczyźni wraz z jego dobrem majątkowym (krowami, kurami, wielbłądami...i kobietami),
  • Potomkowie mogą pić pić tylko napoje Halal, palić Nargile, uprawiać hazard, powiększać majątek, mają też swój głos, dobytek, posiadają umiejętność obchodzenia się z kobietami – dlaczego wszyscy nie urodziliśmy się MM?! Co za dramat!
  • Znają się na teoriach spiskowych od zarania wieków,
  • Generalnie, każdy wygląda od nich lepiej – skąd wzięły się te bomby, jak nie z zazdrości?!
  • Wierzą, że za wszystkimi zamachami stoi Mossad, a jeżeli nie Mossad to geje,
  • Śluby 50-cio latków z 9-latkami są Halal,

Kobiety muzułmańskie przez duże M wraz z dziećmi i dobytkiem męża edytuj

  • Generalnie nie wiedzą, że może być lepiej,
  • Nie przebierają w strojach – w końcu mała czarna jest od wieków w modzie,
  • Szybko wychodzą za mąż – po co im inne rozrywki?
  • Lubią dużo starszych panów – patrz podsekcja wyżej,
  • Są świetnymi reproduktorkami dzieci – prawdziwe cyborgi,
  • Rzadko wychodzą ze swoich domów – Haram
  • Trzeba ich chronić przed światem zewnętrznym – również Haram,
  • Generalnie w ogóle ich nie widać, tylko jakieś tam zasłony - Halal

Zobacz też edytuj